
Στην ελληνική ναυτιλία αναφέρεται με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ), τονίζοντας χαρακτηριστικά πως η ελληνική ναυτοσύνη αποτελεί άλλωστε αναπόσπαστο θεμέλιο της ελληνικής ναυτιλίας, η οποία διαρκώς μεγεθύνεται και μαζί με αυτήν και οι ανάγκες της για στελεχιακό δυναμικό.
Όπως αναφέρει το ΝΕΕ ο ελληνόκτητος στόλος έχει μεγαλώσει 3,3% τον τελευταίο χρόνο και σύμφωνα με την τελευταία απογραφή απαριθμεί 5.182 πλοία. Επιπλέον, με μέσο όρο ηλικίας τα 13,1 έτη, τα ελληνόκτητα πλοία είναι σύγχρονα και απαιτούν για τη λειτουργία τους ναυτικούς με υψηλή κατάρτιση.
Διαβάστε επίσης: ΕΛΣΤΑΤ: Οριακή αύξηση 0,2% της δύναμης του ελληνικού στόλου τον Αύγουστο
Ναυτική εκπαίδευση
Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την ποιότητα των «φερέλπιδων» αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού, το ΝΕΕ σημειώνει πως τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Ενδεικτικά, όπως τονίζεται στην ανάρτηση, σύμφωνα με έρευνα το 84% των πρωτοετών σπουδαστριών και σπουδαστών εισήχθησαν σε Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού με μέσο όρο μεγαλύτερο του 16/20.
«Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος υποστηρίζει διαρκώς τις προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, αλλά και την προσέλκυση περισσότερων νέων στα επαγγέλματα της θάλασσας. Έχει αποδειχτεί διαχρονικά ότι η επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο δια της εκπαίδευσης συνεισφέρει τόσο στην ασφάλεια εν πλω, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος», επισημαίνεται.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα