Ο Κινέζος δισεκατομμυριούχος Τζακ Μα δεν θα ελέγχει πλέον την Ant Group αφού οι μέτοχοι του κινεζικού γίγαντα fintech συμφώνησαν να αναδιαμορφώσουν τη μετοχική του δομή, σύμφωνα με ανακοίνωση που έγινε γνωστή το Σάββατο.
Μετά την προσαρμογή, τα δικαιώματα ψήφου του Ma θα μειωθούν στο 6,2%, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNN.
Πριν από την αναδιάρθρωση, ο Mα διέθετε πάνω από το 50% των δικαιωμάτων ψήφου στην Ant μέσω της Hangzhou Yunbo και δύο άλλων οντοτήτων, σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο της για την IPO που κατατέθηκε στα χρηματιστήρια το 2020.
Τζακ Μα: Ο ιδρυτής της Alibaba ζει στο Τόκιο και έχει γίνει μανιώδης… συλλέκτης
Η Ant πρόσθεσε ότι η προσαρμογή των δικαιωμάτων ψήφου, μια κίνηση για να γίνει η μετοχική δομή της εταιρείας «πιο διαφανής και διαφοροποιημένη», δεν θα οδηγήσει σε καμία αλλαγή στα οικονομικά συμφέροντα κανενός μετόχου.
Η Ant σημείωσε ότι οι 10 κύριοι μέτοχοί της, συμπεριλαμβανομένου του Mα, συμφώνησαν να μην ενεργούν πλέον συντονισμένα κατά την άσκηση των δικαιωμάτων ψήφου τους και θα ψηφίζουν μόνο ανεξάρτητα, και επομένως κανένας μέτοχος δεν θα έχει «τον αποκλειστικό ή κοινό έλεγχο της Ant Group».
Η αναθεώρηση των δικαιωμάτων ψήφου ήρθε αφότου οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές απέσυραν την IPO των 37 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Ant τον Νοέμβριο του 2020 και διέταξαν την εταιρεία να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της.
Δόθηκε το πράσινο φως
Ως μέρος της αναδιάρθρωσης της εταιρείας, η μονάδα χρηματοδότησης καταναλωτών της Ant υπέβαλε αίτηση για επέκταση του εγγεγραμμένου κεφαλαίου της από 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Ρυθμιστική Επιτροπή Τραπεζών και Ασφαλίσεων της Κίνας ενέκρινε πρόσφατα την αίτηση, σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση που εκδόθηκε στα τέλη της περασμένης εβδομάδας.
Μετά την προσπάθεια συγκέντρωσης κεφαλαίων, η Ant θα ελέγχει το ήμισυ της βασικής της μονάδας χρηματοδότησης καταναλωτών, ενώ μια οντότητα που ελέγχεται από την κυβέρνηση της πόλης Hangzhou θα κατέχει μερίδιο 10%. Το Hangzhou είναι το μέρος όπου η Alibaba και η Ant έχουν την έδρα τους από την ίδρυσή τους.
Η Ant Group είναι θυγατρική εταιρεία fintech της Alibaba, οι οποίες αμφότερες ιδρύθηκαν από τον Τζακ Mα.
Latest News
Ανατροπή σκηνικού στη Μ. Ανατολή - Τι φέρνει το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Τι προβλέπουν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης για το μέλλον των πολεμικών συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στη διεθνή οικονομία
Χτύπημα σε Ισραήλ από S&P - Γιατί του «έκοψε» βαθμίδα
Ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης του Ισραήλ θα διευρυνθεί στο 8% του ΑΕΠ το 2024
Στον κάλαθο των αχρήστων το «σπάσιμο» της PwC - Το σχέδιο του νέου αφεντικού
Η φορολογία είναι ένα γιγάντιο brand και πιστεύω ακράδαντα ότι ποτέ δεν διασπάς μια επωνυμία που έχει ουσιαστική αξία, δηλώνει ο Paul Griggs
Μια «τέλεια καταιγίδα» για τη Γαλλία και τον Εμανουέλ Μακρόν
Ο Γάλλος πρόεδρος αντιμέτωπος με οικονομική λαίλαπα, μια επαπειλούμενη πρόταση μομφής, το φάσμα των πρόωρων βουλευτικών εκλογών και της πολιτικής «ομηρίας»
Το παιχνίδι των πωλήσεων - Βίοι αντίθετοι για Louis Vuitton-Dior και Gucci
Aν ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο παλεύει να ανεβάσει τις πωλήσεις, τότε ο αγώνας θα είναι ακόμη πιο έντονος για το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης βιομηχανίας
Πώς η ΕΚΤ δυσκολεύει την αποχώρηση της Raiffeisen από τη Ρωσία
Η τράπεζα μείωσε το ρωσικό χαρτοφυλάκιο δανείων, αλλά τα κέρδη και ο αριθμός των εργαζομένων έχουν αυξηθεί
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως