Νέα στοιχεία επικαλούνται οι μηχανοδηγοί, αποκαλύπτοντας πως δεν άλλαξαν και πολλά με την «επιστροφή των τρένων στις ράγες», παρά την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει ένα κυριολεκτικό «μπάχαλο» στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.

Τέμπη: Έτσι δεν θα γινόταν η τραγωδία – Αυτοψία στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Αττικής

Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα ο κ. Γενηδούνιας καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.

Την ίδια ώρα, παραμένουν τα χειρόγραφα σημειώματα.

Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης, το οποίο είναι χειρόγραφο.

Παρά τις καταγγελίες και τις ανησυχίες των μηχανοδηγών, πάντως, η συγκεκριμένη γραμμή δόθηκε ως «λειτουργική».

Με ταχύτητα «χελώνας»

Υπενθυμίζεται ότι οι μηχανοδηγοί είχαν ζητήσει εννέα προϋποθέσεις ασφαλείας για την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων, που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης.

Οι μηχανοδηγοί αναφέρονταν στα προβλήματα που παραμένουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, κάτι που φαίνεται και από τους περιορισμούς στην ταχύτητα των τρένων που έχουν επιβληθεί.

Όπως αποκαλύπτει το έγγραφο που δημοσιοποίησε ο Κώστας Γενιδούνιας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, πουθενά η ταχύτητα δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 80 χιλιόμετρα, ενώ σε ορισμένα σημεία τα τρένα θα κινούνται με ταχύτητα κάτω των 10 χιλιομέτρων.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Οι εξαγγελίες για αμυντική βιομηχανία, ο ρόλος των ΕΑΣ και η Τουρκία
Επικαιρότητα |

Οι εξαγγελίες για αμυντική βιομηχανία, ο ρόλος των ΕΑΣ και η Τουρκία

Με φόντο των πόλεμο στην Ουκρανία και την αλματώδη αύξηση στη ζήτηση πυρομαχικών που έχουν τις δυνατότητες να παράξουν τα ΕΑΣ, το θέμα του μέλλοντος της εταιρείας μπαίνει πιο εμφατικά