Πρωτοβουλίες για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό, με στόχο την ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος μετά την πρόσφατη καταστροφική πυρκαγιά, λαμβάνουν το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ.
Παρεμβαίνει εισαγγελέας για την πυρκαγιά στη Ρόδο
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου
Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού προετοιμάζουν αποστολές δημοσιογράφων, bloggers και influencers από σημαντικές αγορές – στόχους όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πολωνία, Κάτω Χώρες και η Ιταλία, στη Ρόδο, με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας και τον διαμοιρασμό μαρτυριών (testimonials) για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού ως ασφαλούς προορισμού, ελκυστικού για διακοπές. Οι αποστολές θα ξεκινήσουν άμεσα σε συνεργασία με σημαντικούς partners των ξένων αγορών και τις τοπικές αρχές.
2. Επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρίες που είχαν διακοπεί λόγω πυρκαγιών σε κάποιες αγορές του εξωτερικού
Παράλληλα ο ΕΟΤ επανεκκινεί την προβολή της Ρόδου στα προγράμματα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς ομίλους μετά την προσωρινή διακοπή λόγω των πυρκαγιών και όσο διαρκούσε η αναστολή πολλών πτήσεων. Αξιολογώντας τις ειδικές συνθήκες κάθε αγοράς, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού σε συνεργασία με τις τοπικές ομάδες των Tour Operators επανασχεδιάζουν τα co- marketing plans με στόχο την ενίσχυση των δράσεων που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής ενίσχυσης προς τη Ρόδο.
3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού
Την τρέχουσα χρονική στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα διαφήμισης και συνδιαφήμισης από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΕΟΤ στις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού που αποτελούν και βασικές πηγές προέλευσης τουριστών, ειδικότερα για την Ρόδο. Ταυτόχρονα υλοποιούνται προγράμματα συνδιαφήμισης ετήσιας διάρκειας σε βασικές αγορές -στόχους. Τα ετήσια προγράμματα εξελίσσονται σε επιμέρους φάσεις και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και εκτός της σεζόν.
4. Συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών και για άμεση ενημέρωση και συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ-Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων για επικοινωνιακή διαχείριση και διάχυση μηνυμάτων στις αγορές
Ήδη υπάρχει επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως προς την οριοθέτηση και συγκεκριμενοποίηση του πλάνου προβολής και ενεργειών, που θα συντονίσει το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να υπάρξει πλήρης συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας και ΕΟΤ, έχοντας κοινά αποδεκτή επικοινωνιακή στρατηγική και μήνυμα ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο και αποδοτικότερο αποτέλεσμα. Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού βρίσκονται σε άμεση και στενή επικοινωνία με φορείς του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα, για την παρακολούθηση της πορείας των αγορών και την τροφοδότηση στοιχείων για τη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί προκειμένου, να αναδειχθεί το μήνυμα, ότι ο προορισμός έχει επανακάμψει και μπορεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες.
5. Επεξεργασία σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου
Η αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών – στόχων και τις άμεσες ενέργειες επικοινωνίας για αντιστροφή του κλίματος και συνακόλουθα του travel sentiment για τον προορισμό, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα σχέδιο προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο. Η τουριστική κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ευκαιρία που μπορεί να αποτελέσει την κατάλληλη αιτία για την αναβάθμιση ή/και τον επαναπροσδιορισμού της εικόνας του τουριστικού προορισμού.
Latest News
Εφαρμογή της βίζας εξπρές για τούρκους πολίτες και για τα 10 νησιά του Αιγαίου
Από τις 30 Απριλίου
MyCoast: Το νέο app για καταγγελίες κατάληψης παραλιών - Πώς θα λειτουργεί από το κινητό
Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί μόνο μέσω κινητής συσκευής που θα βρίσκεται κοντά στο καταγγελλόμενο σημείο
Ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς της Αιγύπτου για την Θεσσαλονίκη
Αισιόδοξα μηνύματα για τη νέα τουριστική περίοδο προέκυψαν και από τη συμμετοχή της Περιφέρειας στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Κύπρου «Travel Expo Cyprus 2024»
«Τουρισμός για όλους 2024»: Τα 7 «κλικ» για να δείτε αν κερδίσατε ή χάσατε το voucher
Σε σύνολο 972.893 υποβληθεισών δηλώσεων τυχεροί αναδείχθηκαν 107.204 δικαιούχοι
«Όσα λένε οι ξενοδόχοι μεταξύ τους»: Ποια ταμεία θα γεμίσουν το καλοκαίρι
Για μια ακόμη δυνατή τουριστική σεζόν μιλάνε παράγοντες του κλάδου - Γεμάτα τα ξενοδοχεία και τα Airbnb
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Διόδια, ζώνες επισκεπτών και φόροι: Πώς «απαντά» η Ευρώπη στον υπερτουρισμό
Από τη Σεβίλλη και τη Βενετία μέχρι το Άμστερνταμ, η Ευρώπη μαθαίνει να βελτιώνει τη ζωή των ντόπιων περιορίζοντας τους τουρίστες
Αυτή είναι η παραλία με τα πιο γαλάζια νερά στον κόσμο
Κι όμως δεν είναι ελληνική!
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το «Τουρισμός για Όλους 2024» - Πώς θα ειδοποιηθούν
Η ενημέρωση των τυχερών δικαιούχων θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τα στοιχεία που δήλωσαν κατά την υποβολή της αίτησης