Η Neptune Lines, η ναυτιλιακή εταιρεία της πρόεδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνας Τραυλού ανακοίνωσε την παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς οχημάτων νέας γενιάς, ειδικά σχεδιασμένων για τις θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων. Το ναυπηγείο Fujian Mawei στην Κίνα θα κατασκευάσει τα δυο πλοία που χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά αποδοτικά πλοία 4.200 CEU, τα οποία θα παραδοθούν και τα δύο το 2026.
Η ναυπήγηση των δυο πλοίων εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου Genesis, και είναι τα δύο πρώτα μιας νέας σειράς που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Neptune να ενισχύσει το στόλο της κατά την επόμενη δεκαετία, να αυξήσει τη σχετική χωρητικότητα φορτίου κατά 36% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία του στόλου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων ώστε να παραμείνει πολύ μπροστά από τους παγκόσμιους στόχους, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Και τα δύο πλοία διαθέτουν υβριδικά ενεργειακά συστήματα – σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να χρησιμοποιούν εγκατάσταση μπαταριών για την παροχή ενέργειας αιχμής – και μπορούν να τροφοδοτούνται με διπλό καύσιμο (υγροποιημένο φυσικό αέριο η ντίζελ χαμηλού θείου) με στόχο τις μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Θα διαθέτουν σύγχρονα συστήματα πρόωσης ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται με το ηλεκτρικό σύστημα της ξηράς όταν βρίσκονται σε λιμάνι. Ο σχεδιασμός έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Deltamarin και τα πλοία θα ταξινομηθούν από την DNV.
Neptune Lines: Ίδρυσε εταιρεία logistics
“Είμαστε υπερήφανοι που η Neptune Lines μας επέλεξε ως σχεδιαστή για τα επόμενης γενιάς πλοία PCTC και είμαστε ικανοποιημένοι από την άριστη συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων μερών καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης του σχεδιασμού, λέει ο Janne Uotila, Διευθύνων Σύμβουλος της Deltamarin.
Η Neptune Lines συνεχίζει να βελτιώνει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις χρησιμοποιώντας τις τελευταίες προηγμένες τεχνολογίες, καύσιμα και βελτιώσεις κλίμακας. Είμαστε αποφασισμένοι να προωθήσουμε την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Neptune Lines Craig Jasienski.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία