Η Neptune Lines, η ναυτιλιακή εταιρεία της πρόεδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνας Τραυλού ανακοίνωσε την παραγγελία δύο πλοίων μεταφοράς οχημάτων νέας γενιάς, ειδικά σχεδιασμένων για τις θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων. Το ναυπηγείο Fujian Mawei στην Κίνα θα κατασκευάσει τα δυο πλοία που χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά αποδοτικά πλοία 4.200 CEU, τα οποία θα παραδοθούν και τα δύο το 2026.
Η ναυπήγηση των δυο πλοίων εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου Genesis, και είναι τα δύο πρώτα μιας νέας σειράς που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Neptune να ενισχύσει το στόλο της κατά την επόμενη δεκαετία, να αυξήσει τη σχετική χωρητικότητα φορτίου κατά 36% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία του στόλου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων ώστε να παραμείνει πολύ μπροστά από τους παγκόσμιους στόχους, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. Και τα δύο πλοία διαθέτουν υβριδικά ενεργειακά συστήματα – σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να χρησιμοποιούν εγκατάσταση μπαταριών για την παροχή ενέργειας αιχμής – και μπορούν να τροφοδοτούνται με διπλό καύσιμο (υγροποιημένο φυσικό αέριο η ντίζελ χαμηλού θείου) με στόχο τις μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Θα διαθέτουν σύγχρονα συστήματα πρόωσης ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται με το ηλεκτρικό σύστημα της ξηράς όταν βρίσκονται σε λιμάνι. Ο σχεδιασμός έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Deltamarin και τα πλοία θα ταξινομηθούν από την DNV.
Neptune Lines: Ίδρυσε εταιρεία logistics
“Είμαστε υπερήφανοι που η Neptune Lines μας επέλεξε ως σχεδιαστή για τα επόμενης γενιάς πλοία PCTC και είμαστε ικανοποιημένοι από την άριστη συνεργασία μεταξύ των συμμετεχόντων μερών καθ’ όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης του σχεδιασμού, λέει ο Janne Uotila, Διευθύνων Σύμβουλος της Deltamarin.
Η Neptune Lines συνεχίζει να βελτιώνει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις χρησιμοποιώντας τις τελευταίες προηγμένες τεχνολογίες, καύσιμα και βελτιώσεις κλίμακας. Είμαστε αποφασισμένοι να προωθήσουμε την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Neptune Lines Craig Jasienski.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda