Σε έναν νέο τομέα εισέρχεται το Netflix, λανσάροντας αντικείμενα (ειδώλια των ηρώων, μπρελόκ και ρούχα) ως μορφή προώθησης της νέας του σειράς δράσης που τιτλοφορείται «One Piece». Η σειρά έχει καταστεί έτσι πεδίο πειραματισμού για μια πρακτική που, εάν αποδειχθεί επιτυχής, ενδέχεται να έχει και συνέχεια.
Netflix: Δες back-to-back αυτές τις 3 δημοφιλείς σειρές και κέρδισε 2.500 δολάρια
Η εταιρεία έχει και στο παρελθόν κυκλοφορήσει προωθητικά προϊόντα για σειρές όπως το Stranger Things, το Sex Education και το The Witcher, ωστόσο μέχρι σήμερα περίμενε να δει αν οι νέες παραγωγές θα είχαν ανταπόκριση στο κοινό πριν προχωρήσει στον σχεδιασμό και διάθεση στην αγορά τέτοιων αντικειμένων.
Στα χνάρια της Disney
Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix μοιάζει να βαδίζει στα χνάρια της Disney που εδώ και δεκαετίες παράγει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εμπειρίες (από θεματικά πάρκα μέχρι κρουαζιέρες) με βάση τους αγαπημένους χαρακτήρες του κοινού.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, μεταξύ των εμπορευμάτων του «One Piece» που έχει δημιουργήσει το Netflix περιλαμβάνεται ένα μπρελόκ που διακινείται στις ΗΠΑ μέσω των Walmart, μπλουζάκια που διακινούνται μέσω των Zara και των PacSun, σοκολατάκια μέσω της FYE και φιγούρες φτιαγμένες με την ιαπωνική εταιρεία εμπορευμάτων Bandai. Η δημιουργία των εν λόγω προϊόντων ξεκίνησε πριν 18 μήνες, πολύ πριν υπάρξει οποιαδήποτε ένδειξη για την υποδοχή της οποίας θα τύχει το One Piece.
Το Netflix εισέρχεται όμως και στο πεδίο της δημιουργίας εμπειριών, από ένα pop-up εστιατόριο με σεφ από εκπομπές reality με επίκεντρο το φαγητό μέχρι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στο Παιχνίδι του Καλαμαριού.
Σύμφωνα με την WSJ, η αυξανόμενη εστίαση του Netflix σε αυτόν τον τομέα δείχνει μια λεπτή αλλά σημαντική αλλαγή για την εταιρεία streaming, η οποία επί μακρόν υπερηφανευόταν ότι έκανε ένα πράγμα καλά: την πώληση συνδρομών για έναν τεράστιο κατάλογο εκπομπών και ταινιών. Και αυτό γιατί τα στελέχη έχουν μάθει ότι είναι ευκολότερο να κρατήσουν τους συνδρομητές όταν έχουν εμμονή με τους χαρακτήρες και τα συναρπαστικά franchises.
Κίνδυνοι και προοπτικές
Η επιχείρηση πώλησης εμπορευμάτων και εισιτηρίων ενέχει οικονομικούς κινδύνους. Μπορεί να χρειαστούν έως και 18 μήνες για την παραγωγή προϊόντων όπως τα ειδώλια και απαιτεί από το Netflix να προδικάσει ότι μια νέα σειρά θα απογειωθεί.
Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών, όπως το φεστιβάλ κωμωδίας «Netflix Is a Joke», αν και ο οικονομικός διευθυντής Σπένσερ Νόιμαν δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η επιχείρηση είναι «μικρή σήμερα» και μόλις «αρχίζει να χτίζεται». Είναι από τις νεότερες πηγές εσόδων για μια εταιρεία που ξεκίνησε να στέλνει DVD και ταχυδρόμησε τον τελευταίο της φάκελο τον περασμένο μήνα.
Στη Disney, η οποία είναι γνωστή για την ενσωμάτωση καταναλωτικών προϊόντων στη δημιουργική της διαδικασία από την αρχή, ως μέρος του κύκλου περιεχομένου της, η επιχείρηση αυτή αντιπροσώπευε το 5,8% των εσόδων της κατά τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα.
Μεταξύ των προϊόντων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του Netflix μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται ένα μπλουζάκι βασισμένο στο «Stranger Things».
Ο Ράσελ Μπίντερ, ιδιοκτήτης της Striker Entertainment, η οποία έχει δημιουργήσει εμπορεύματα για σειρές όπως το «The Walking Dead» και το παιχνίδι για κινητά «Angry Birds», δήλωσε ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται συνήθως από σειρές με σαφή θέματα καλού και κακού και ένα ευρύ φάσμα χαρακτήρων, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που σχετίζονται με πολλούς εξ αυτών.
Latest News
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων
Κωλοτούμπα Τραμπ για ακρίβεια - Δύσκολο να ρίξουμε τις τιμές
Σε άτακτη υποχώρηση ο εκλεγείς πρόεδρος Τραμπ, λιγότερο από 40 ημέρες πριν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να καταπολεμήσει την ακρίβεια
Επένδυση 1 δισ. από την Boeing στις ΗΠΑ - Στόχος τα δέκα «787» το μήνα έως το 2026
Η Boeing προσπαθεί να επαναφέρει την παραγωγή των αεροσκαφών τύπου 787 σε πέντε το μήνα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους