Αύξηση κατά 0,1% παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον μήνα Σεπτέμβριο 2023, σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2022, ενώ η ολική χωρητικότητα από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 2,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Σεπτεμβρίου 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.
ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 0,6% στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιούλιο
Συνολικά ο αριθμός των πλοίων ανήλθε σε 1.827 χωρητικότητα ΚΟΧ 37,404 εκατ. ΚΟΧ.
Tα ναυτικά ατυχήματα και η θάλασσα που δεν συγχωρεί
Τη μεγαλύτερη μείωση σημείωσαν τα δεξαμενόπλοια κατά 3,4% ενώ κατά 2,2% μειώθηκαν τα φορτηγά πλοία. Αντίθετα αύκξηση κατέγραψαν τα επιβατηγά κατά 2,5% και τα λοιπά κατά 1,9%.
Latest News
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο