Η Deloitte θέτει σε λειτουργία ένα chatbot δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης που θα είναι διαθέσιμο σε 75.000 υπαλλήλους σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή για τη δημιουργία παρουσιάσεων power point και τη σύνταξη email και κώδικα, σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η παραγωγικότητα.

Η εταιρεία λογιστικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών Deloitte, μία από τις Big Four (μαζί με τις Ernst & Young, KPMG και PwC) λάνσαρε για πρώτη φορά το εσωτερικό εργαλείο, που ονομάζεται PairD, στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, στο πιο πρόσφατο μήνυμα ότι οι εταιρείες επαγγελματικών υπηρεσιών σπεύδουν να υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη.

Ποιοι κλάδοι «μπαίνουν στο παιχνίδι» της ΑΙ το 2024 – Οι νέες τάσεις

Ωστόσο, σε μια ένδειξη ότι η νεοσύστατη τεχνολογία παραμένει ένα έργο σε εξέλιξη, το προσωπικό προειδοποιήθηκε ότι το νέο εργαλείο μπορεί να παράγει ανακριβείς πληροφορίες για ανθρώπους, μέρη και γεγονότα.

Μάλιστα, οι χρήστες του chatbot ενημερώθηκαν ότι πρέπει να διεξάγουν τη δική τους δέουσα επιμέλεια και διασφάλιση ποιότητας για να επικυρώσουν την «ακρίβεια και την πληρότητα» των αποτελεσμάτων του chatbot πριν το χρησιμοποιήσουν για εργασία, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.

Εσωτερική ανάπτυξη

Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, οι οποίες έχουν συνεργαστεί με μεγάλους παίκτες της αγοράς, όπως η OpenAI, κατασκευάστρια εταιρεία του ChatGPT, και η Harvey, το AI chatbot της Deloitte αναπτύχθηκε εσωτερικά από το ινστιτούτο τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας.

Η εξάπλωση αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος των επαγγελματικών υπηρεσιών υιοθετεί ολοένα και περισσότερο τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για την αυτοματοποίηση εργασιών.

Η ανταγωνίστρια PwC χρησιμοποιεί AI chatbots στα νομικά και φορολογικά της τμήματα για να επιταχύνει την εργασία των υπαλλήλων της, συνοψίζοντας μεγάλα έγγραφα και εντοπίζοντας ζητήματα συμμόρφωσης. Η δικηγορική εταιρεία Allen & Overy δημιούργησε επίσης ένα εργαλείο AI διαπραγμάτευσης συμβολαίων που συντάσσει νέες συμφωνίες τις οποίες οι δικηγόροι μπορούν στη συνέχεια να τροποποιήσουν ή να αποδεχτούν.

Η Deloitte ανακοίνωσε ότι το εργαλείο PairD μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το προσωπικό για να απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να συντάσσει γραπτό περιεχόμενο, να γράφει κώδικα για την αυτοματοποίηση εργασιών, να δημιουργεί παρουσιάσεις, να διεξάγει έρευνα και να δημιουργεί ατζέντες συνεδριάσεων.

Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης έρχεται σε μια εποχή που οι εταιρείες παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών επιδιώκουν να μειώσουν το κόστος εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για ορισμένες από τις υπηρεσίες τους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι Financial Times, οι τέσσερις μεγάλες εταιρείες του χώρου – Deloitte, EY, KPMG και PwC – έχουν ανακοινώσει προγράμματα απολύσεων τους τελευταίους μήνες.

Ο Κώστας Περρίκος, επικεφαλής του τμήματος δημιουργικής AI στην Deloitte, δήλωσε στους Financial Times ότι η εξάπλωση του PairD αποτελεί «μέρος των μακροπρόθεσμων επενδυτικών σχεδίων [της εταιρείας] για το AI, καθώς συνεχίζουμε να διερευνούμε τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει αυτή η τεχνολογία στην εταιρεία μας, στους πελάτες μας και στην ευρύτερη κοινωνία».

«Βασική εστίαση για τους εργοδότες θα πρέπει να είναι ο τρόπος ασφαλούς χρήσης αυτών των νέων εργαλείων, ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν σωστά και να δημιουργήσουν αξία», πρόσθεσε.

Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι της Deloitte πρέπει να ολοκληρώσουν μια ενότητα εκπαίδευσης πριν αποκτήσουν πρόσβαση στο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, ενώ δωρεάν πρόσβαση στο PairD θα έχει και η βρετανική φιλανθρωπική οργάνωση για την αναπηρία Scope.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Apple: Πλησιάζει η ώρα της τεχνητής νοημοσύνης
Tεχνητή νοημοσύνη |

Καμία βιασύνη για την Apple - Πλησιάζει η ώρα της ΑΙ

H εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει τις νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στο ετήσιο συνέδριο λογισμικού της τον επόμενο μήνα, όπως και να αναθεωρήσει τις σειρές προϊόντων της με τσιπ έτοιμα για AI

Oracle: Ενισχύει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Oracle επιχειρεί να ενισχύσει τις ικανότητές της για δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη

Η Oracle εισάγει δυνατότητες παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης στην υποδομή και τις εφαρμογές της στο cloud για να συμπληρώσει την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη που είναι ήδη ενσωματωμένη σε αυτές

Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Tεχνητή νοημοσύνη |

Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη

Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον