REUTERS BREAKINGVIEWS

H Temu ξοδεύει σαν δισεκατομμυριούχος για να γίνει πρωταθλητής του ηλεκτρονικού εμπορίου της Αμερικής, αφήνοντας νικητές και ηττημένους στο πέρασμά της.

Η δημοφιλής εφαρμογή αγορών από το Pinduoduo της Κίνας  προέβαλε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού της Εθνικής Football League, του Super Bowl, την Κυριακή. Οι αναλυτές της Bernstein εκτιμούν ότι η Temu διοχέτευσε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε διαφημίσεις πέρυσι εκτός της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.

Σε σχέση με τον γίγαντα καταναλωτικών αγαθών Procter & Gamble, ο οποίος ξόδεψε περίπου το 5% της συνολικής κορυφαίας γραμμής του, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Madison and Wall, είναι ένας τεράστιος διαφημιζόμενος.

Εταιρείες των ΗΠΑ που εξαρτώνται από εμπορικές δαπάνες, όπως οι Meta Platforms σώζονται από κινέζους λιανοπωλητές όπως η Temu και η Shein. Αντιπροσώπευαν το 10% των εσόδων της Meta πέρυσι, είπε ο ιδιοκτήτης του Facebook. Και καθώς η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης αντιμετωπίζει ανταγωνιστές με μητρικές με έδρα την Κίνα, όπως το TikTok, τα πυρομαχικά θα πρέπει να βοηθήσουν.

Η Amazon.com είναι μια διαφορετική ιστορία. Πρόσφατα, μείωσε τις χρεώσεις που χρεώνει στους εμπόρους, θέτοντας έσοδα έως και 350 εκατομμυρίων δολαρίων σε κίνδυνο, σύμφωνα με τον Bernstein. Αυτό τη βοηθά να αποκρούσει τις καταγγελίες κατά των μονοπωλίων. Όμως, δεδομένου ότι η εταιρεία με επικεφαλής τον Andy Jassy προσπαθεί να κάνει βήματα με τα λειτουργικά περιθώρια λιανικής της, τα οποία έφτασαν το 2,5% πέρυσι, ο κινεζικός ανταγωνισμός θα εντείνει τις προσπάθειές του.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Partners