Η General Motors ανακαλεί σχεδόν 820.000 οχήματα pickup καθώς είναι πιθανό να παρουσιάσουν κάποιο ζήτημα ασφάλειας που αφορά τις πόρτες του χώρου αποσκευών.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι ο ηλεκτρονικός μηχανισμός κλειδώματος που χρησιμοποιείται για το άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών των φορτηγών Chevy Silverado και GMC Sierra του 2020-2024 ενδέχεται να βραχυκυκλώσει εάν εισέλθει νερό στην πίσω πόρτα. Αυτό σημαίνει ότι η πόρτα θα μπορούσε να ανοίξει ακούσια ενώ το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο.
General Motors: Mega – deal με LG Chem για προμήθεια υλικών μπαταριών
Σε μια αναφορά που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας, η General Motors παραδέχεται ότι έλαβε περισσότερες από 130 καταγγελίες για το άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει. Αλλά η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η εν λόγω πόρτα μπορεί να ανοίξει μόνο όταν το όχημα είναι σταθμευμένο.
«Το σύστημα ελέγχου στη μονάδα ελέγχου αμαξώματος (BCM) θα εμπόδιζε την απελευθέρωση της πόρτας όταν το όχημα είναι σε ταχύτητα, ακόμα κι αν η BCM λάβει σήμα απελευθέρωσης από τον εξωτερικό διακόπτη της επιφάνειας αφής», υποστηρίζει η εταιρεία, προειδοποιώντας τους ιδιοκτήτες να βεβαιωθούν ότι έχουν κλείσει χειροκίνητα την πόρτα του χώρου αποσκευών τους πριν ξεκινήσουν την οδήγησή τους.
Καταγγελίες
Η General Motors σημείωσε ότι έλαβε μία καταγγελία για ελαφρύ τραυματισμό ενός οδηγού και τρεις για μικρές υλικές ζημιές.
Η ανάκληση περιλαμβάνει περισσότερα από 570.000 οχήματα που πωλήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και περίπου 249.000 στον Καναδά. Οι αντιπρόσωποι θα αντικαταστήσουν τον εξωτερικό διακόπτη που ανοίγει την πόρτα του χώρου αποσκευών με υλικό που είναι πιο ανθεκτικό στο νερό.
Η General Motors είπε ότι θα αρχίσει να ενημερώνει τους πελάτες για το εάν το αυτοκίνητό τους επηρεάζεται στις 18 Μαρτίου.
Latest News
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία