Το φορτηγό πλοίο Rubymar, το οποίο εγκαταλείφθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα μετά τη στοχοποίησή του από τους Χούτι της Υεμένης στις 18 Φεβρουαρίου, βυθίστηκε, ανέφερε το Σάββατο ανακοίνωση της διεθνώς αναγνωρισμένης κυβέρνησης της Υεμένης, όπως μετέδωσε το Reuters.
Reports In Britain: about a week and a half after being hit by a Houthi missile – the ship Rubymar began to sink in the Red Sea. pic.twitter.com/pADDg2p7LE
— Global Monitor (@Alanko344) February 28, 2024
Τις προηγούμενες ημέρες οι αντάρτες Χούθι έθεταν όρους για να διασωθεί το φορτηγό πλοίο Rubymar που παρέμενε μισοβυθισμένο στο στενό Bab el-Mandeb μετά από επίθεση που δέχθηκε στις 19 Φεβρουαρίου. Ειδικότερα νέες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την πολιτοφυλακή των Χούθι έδειχναν ότι το πλοίο Rubymar που μεταφέρει φορτίο 22.000 τόνων λιπασμάτων που προορίζονταν για το Μαρόκο, έχει βυθιστεί στην πρύμνη, ενώ έχει προκαλέσει και μια κηλίδα καυσίμων μήκους 29 χιλιομέτρων, σύμφωνα με την Κεντρική Διοίκηση του αμερικανικού στρατού.
Καταστροφή
Το Rubymar – το οποίο φέρει σημαία Μπελίζ και του οποίου ο εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο – παίρνει νερό και γέρνει επικίνδυνα. Η υποστηριζόμενη από τη Σαουδική Αραβία κυβέρνηση της Υεμένης ζήτησε βοήθεια από τα Ηνωμένα Έθνη για να αποφευχθεί μια περιβαλλοντική καταστροφή λόγω του κινδύνου διαρροής από το φορτίο, ανέφερε η Daily Telegraph. Ωστόσο ο ηγέτης Mohammed Ali al-Houthi των Χούθι δήλωσε ότι θα επιτρέψουν την επιχείρηση διάσωσης μόνο εάν σταλεί ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα. Το βυθιζόμενο βρετανικό πλοίο θα μπορούσε να ανελκυσθεί με αντάλλαγμα την παράδοση οχημάτων βοήθειας στη Γάζα, δήλωσε ο Αλ Χούθι στο X.
Σημειώνεται ότι οι ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο απομακρύνθηκαν με ασφάλεια αφού άφησαν το πλοίο αγκυροβολημένο την περασμένη Δευτέρα, με τη βοήθεια του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Lobivia (κατασκευής 2001) χωρητικότητας 2.082-teu.
Latest News
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM