Η Stellantis ανακαλεί σχεδόν 285.000 οχήματα σεντάν Dodge και Chrysler λόγω της πιθανότητας οι πλευρικοί αερόσακοι, και στις στις δύο πλευρές, να εκραγούν με υπερβολική δύναμη κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης και να εκσφενδονιστούν μεταλλικά θραύσματα στους οδηγούς και τους επιβάτες.
Όπως μεταδίδει το Associated Press, η ανάκληση αφορά τα οχήματα Dodge Chargers και Chrysler 300, μοντέλα από το 2018 έως το 2021.
Επένδυση- μαμούθ της Stellantis – Ανοίγει τις πόρτες του Μιραφιόρι στην κινεζική Leapmotor
Σε έγγραφα που δημοσιεύθηκαν την Παρασκευή από τις ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ η αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι η υγρασία μπορεί να εισχωρήσει στους αερόσακους λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και να προκαλέσει διάβρωση και ρωγμές.
Τα έγγραφα αναφέρουν ότι η Stellantis έχει επτά αξιώσεις εγγύησης και αναφορές βοήθειας πελατών, αλλά δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό οι αντιπρόσωποι θα αντικαταστήσουν και τις δύο μονάδες πλευρικών αερόσακων ενώ η ενημέρωση των ιδιοκτητών θα ξεκινήσει από τις 3 Μαΐου. Η Stellantis εκτιμά ότι το 1% των αερόσακων είναι ελαττωματικοί.
Οι αερόσακοι κατασκευάζονται από την Joyson Safety Systems, μια εταιρεία που κατέληξε να εξαγοράσει την ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αερόσακων Takata μετά τη χρεοκοπία της. Η Takata χρησιμοποίησε νιτρικό αμμώνιο για να δημιουργήσει μια μικρή έκρηξη ώστε να ενεργοποιήσει τους μπροστινούς αερόσακους σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ωστόσο, το χημικό προωθητικό μπορεί να αλλοιωθεί με την πάροδο του χρόνου όταν εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία. Μπορεί να εκραγεί με υπερβολική δύναμη, μεταφέροντας στην καμπίνα ένα μεταλλικό κάνιστρο και εκτοξεύοντας θραύσματα.
Παραμένει ασαφές εάν η Takata συμμετείχε στον σχεδιασμό των ανακληθέντων αερόσακων Dodge και Chrysler ή εάν η εταιρεία χρησιμοποιούσε νιτρικό αμμώνιο ως προωθητικό.
Όπως αναφέρει το Associated Press τουλάχιστον 26 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις ΗΠΑ από αερόσακους της Takata από τον Μάιο του 2009 και τουλάχιστον 30 έχουν χάσει τη ζωή τους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, περίπου 400 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί.
Η πιθανότητα επικίνδυνης δυσλειτουργίας οδήγησε στη μεγαλύτερη σειρά ανακλήσεων αυτοκινήτων στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών. Περίπου 100 εκατομμύρια αερόσακοι Takata έχουν ανακληθεί παγκοσμίως.
Latest News
Oι «χρυσές» συμβουλές του Μπάφετ για επενδύσεις και επιτυχημένη ζωή
Φέτος ο Buffett μοιράστηκε τις ιδέες του για την πορεία προς μια επιτυχημένη ζωή
Τελειώνει η περίοδος χάριτος - Τώρα θέλουν τα λεφτά τους οι δανειστές της Ουκρανίας
Εταιρείες όπως η BlackRock και η Pimco συνέστησαν επιτροπή - Προσλαμβάνουν συμβούλους για τη διαπραγμάτευση συμφωνίας
Πώς οι δυτικές κυρώσεις στραγγαλίζουν τις φιλοδοξίες του Πούτιν για το φυσικό αέριο στην Αρκτική
Οι περιορισμοί στη ναυαρχίδα του Arctic LNG 2 περιορίζουν τις φιλοδοξίες της να προχωρήσει περαιτέρω
Επίσημη επίσκεψη Σι Τζινπίγνκ στο Παρίσι - «Χρειαζόμαστε τους Κινέζους», δηλώνει ο Μακρόν
Αναθέρμανση των σχέσεων ΕΕ - Κίνας επιδιώκει ο γάλλος πρόεδρος - Τι είπε σε συνέντευξή του
Μπούμεραγκ για την Τουρκία το πάγωμα εξαγωγών στο Ισραήλ;
Επιπτώσεις στην τουρκική οικονομία φοβούνται οι τούρκοι έμποροι
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου