Η εφημερίδα Merkur στην ιστοσελίδα της δημοσιεύει άρθρο σχετικά με τα κόλπα που μηχανεύονται οι καταστηματάρχες στη Ρόδο για να πουλούν πιο ακριβά τα ποτά τους για παράδειγμα. Το άρθρο σημειώνει: «Η Ρόδος, ένα από τα μεγαλύτερα νησιά και ένας από τους πιο δημοφιλής τουριστικούς προορισμούς, ήταν και ο λόγος του ταξιδιού του Πέτερ Γκίζελ και της ομάδας του για το τελευταίο επεισόδιο του προγράμματος «Προσοχή κοροϊδία», το οποίο μεταδόθηκε στο κανάλι KabelEins στις 11 Ιουλίου. Ο λόγος του ταξιδιού τους δεν ήταν όμως οι διακοπές, αλλά η αποκάλυψη των κόλπων που μετέρχονται οι ιδιοκτήτες εστιατορίων στην ιστορική παλιά πόλη. Το σχέδιό τους ήταν απλό. Παρήγγειλαν δύο μικρές ξανθές μπύρες για να τις απολαύσουν στη ζέστη. Ωστόσο αυτό που τους σέρβιραν στο πρώτο εστιατόριο, το χαρακτήρισαν σκωπτικά ως «Κολοσσό της Ρόδου»: δύο τεράστια ποτήρια μπύρας, η καθεμία γεμάτη με ένα λίτρο. Όχι μόνο αυτό που τους σέρβιραν ήταν πολύ μακριά από αυτό που είχαν παραγγείλει αλλά και η μπύρα ήταν επίσης υπερβολικά υπερτιμημένη».
Η μπύρα στη Ρόδο κοστίζει όσο και στο Μόναχο
Και το δημοσίευμα συνεχίζει: «Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, ο δοκιμαστής που εργαζόταν για την τηλεόραση εξεπλάγη. Η τιμή της μπύρας ήταν παρόμοια με αυτή στη Γιορτή της Μπύρας στο Μόναχο. Ένα λίτρο κοστίζει 15 ευρώ στο ελληνικό νησί και επομένως κυμαίνεται στις μέσες τιμές της Γιορτής της Μπύρας το 2023 (14,90 ευρώ). Ο Πέτερ Γκίζελ πλήρωσε επίσης 16,50 ευρώ για μια μικρή σαλάτα. Αυτό δεν φαινόταν στον κατάλογο γιατί απλά δεν του τον έδωσαν. Μια μεθοδική απόκρυψη; Ακόμη και σε επόμενες επισκέψεις στο ίδιο εστιατόριο όταν τους ζήτησαν τον κατάλογο, πήραν έναν κατάλογο χωρίς τιμές. Μόνο όταν είπαν ότι είναι τηλεοπτικό συνεργείο πήραν έναν κατάλογο με τιμές».
Διακοπές: Για λίγους οι νησιωτικοί προορισμοί – Το όνειρο που έγινε… εφιάλτης
Και λίγο παρακάτω αναφέρεται: «Σε ένα άλλο μπαρ, η ομάδα του KabelEins είχε παρόμοια εμπειρία: τους χρέωσαν 9,50 ευρώ για 0,7 λίτρα μπύρας. Το γεγονός ότι ο σερβιτόρος μισοαστεία μισοσοβαρά αναφέρθηκε στις μικρές μπύρες ως «γυναικείες μπύρες» ήταν απλώς το κερασάκι στην τούρτα». Το δημοσίευμα πάντως καταλήγει πως δεν είναι όλοι το ίδιο και ακόμα και πολλοί συνάδελφοί τους εστιάτορες επικρίνουν τέτοιες συμπεριφορές.
Η λειψυδρία στην Ελλάδα
Ένα επίσης καλοκαιρινό θέμα από την Ελλάδα αφορά τη λειψυδρία. Το Focus γράφει «Οι τουρίστες δεν μπορούν πλέον να κάνουν ντους! Η Ελλάδα παλεύει απεγνωσμένα για το νερό». Το δημοσίευμα αναφέρεται στη Χαλκιδική και σημειώνει: «Η ξηρασία απειλεί τις σοδειές και εν μέσω της σεζόν τον τουρισμό, τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας. Επειδή δεν πρέπει να λείψει τίποτα από τους τουρίστες, οι ντόπιοι πρέπει να κάνουν κουμάντο χωρίς τρεχούμενο νερό. Το πότισμα των ελαιόδεντρων είναι και αυτό περιορισμένο. Για άλλη μια φορά φέτος υπάρχει κίνδυνος η σοδειά να είναι κακή και υψηλές οι τιμές του ελαολάδου, απαραίτητου συστατικού για κάθε μεσογειακή διατροφή. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Νέας Προποντίδας Χαράλαμπος Σαρόγλου δεν αρνείται ότι η μειωμένη πίεση του νερού στερεί την ύδρευση από κάποιες οικογένειες και από κάποιες περιοχές που βρίσκονται πιο ψηλά. Λίγο πιο νότια, στο γραφικό χωριό Πευκοχώρι της Χαλκιδικής, ορισμένοι τουρίστες ακύρωσαν τις κρατήσεις τους ήδη από τα μέσα Ιουλίου. Δεν ήθελαν να αντιμετωπίσουν τη λειψυδρία»
Παρά τις πολυάριθμες δημόσιες εκκλήσεις και τις δραματικές αναφορές στα ελληνικά ΜΜΕ, εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν απαθείς. Όταν υπάρχει αρκετή πίεση ποτίζουν το γκαζόν, πλένουν το αυτοκίνητό τους ή τις αυλές και τα πεζοδρόμια. Από την άλλη, τα σούπερ μάρκετ αναφέρουν ότι υπάρχουν προπαραγγελίες για εμφιαλωμένο νερό. Μερικοί ντόπιοι φοβούνται ότι θα λείψει ακόμα και το πόσιμο νερό».
Πηγή: DW
Latest News
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)