Χρηματοδότηση από την ίδια την Coffee Berry ακόμη και σε βάθος εννιαετίας, περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα που παρουσίασε ο CEO της Coffee Berry, Χάρης Γρυπάρης, με τον εμπορικό διευθυντή που ανέπτυξε το πλάνο, Νίκο Χατζηγεωργίου, και την Κατερίνα Κεφάλα, υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρείας.
«Το πλάνο χρηματοδότησης απευθύνεται σε νέους ενδιαφερόμενους και θα ακολουθεί το πλαίσιο του business plan κάθε καταστήματος», επισημαίνει ο κ. Γρυπάρης μιλώντας για το νέο πρόγραμμα στον ΟΤ.
Καφές: Τι μπορεί να σημαίνει η επιστροφή του ΦΠΑ στο 24%;
Στόχος είναι να πληρώνεται η χρηματοδότηση αυτή από την ίδια την κερδοφορία του καταστήματος, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία για το επιχειρηματικό εγχείρημα από κάθε operator καταστήματος του δικτύου Coffee Berry.
«Το συγκεκριμένο πλάνο ακολουθείται από όποιον θέλει να κάνει χρήση αυτής της διευκόλυνσης, ανάλογα με το κεφάλαιο και το ύψος της επένδυσης. Η επενδυτική μας πρόταση εστιάζει στο ότι συμμετέχουμε εμείς, ως Coffee Berry, γεγονός που είναι σημαντικό και για ψυχολογικούς λόγους», προσθέτει ο CEO της αλυσίδας.
Η Coffee Berry που μετρά σήμερα 130 σημεία στην Ελλάδα, φτάνοντας στο σύνολο τα 225-230, φιλοδοξεί να αναπτύξει με ποιοτικά κριτήρια και με άμιλλα τα καταστήματά της, μέσα από ένα απλό πρόγραμμα χρηματοδότησης σε ενδιαφερόμενους που έχουν μικρότερο κεφάλαιο.
«Διακρίναμε αυτή την στιγμή πως υπάρχουν operators με σημαντικά μικρότερο κεφάλαιο να επενδύσουν. Κι εμάς ως Coffee Berry μας ενδιαφέρει οι άνθρωποι να μπορούν να αναπτύξουν το κεφάλαιό τους σε λύσεις μικρότερου καταστήματος και να συνδυαστεί αυτή την στιγμή με τη δυσκολία εύρεσης εργατικού δυναμικού και το κόστος του εργατικού δυναμικού. Στόχος μας να ρίξουμε σε ένα μικρό κατάστημα το κόστος αυτό, δημιουργώντας θέσεις εργασίας για 1 ή 2 άτομα. Αυτό εξάλλου κάνει το franchise και έτσι το βλέπουμε και εμείς, μη επενδυτικό», εξηγεί στον ΟΤ.
Κανένα ρίσκο
«Αυτό το μοντέλο προασπίζουμε και δείχνουμε προς τα έξω. Και όσο κι αν φαίνεται πως ρισκάρουμε, η άποψή μας είναι ακριβώς η αντίθετη», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης. «Το έχουμε κάνει 130 φορές και δουλεύει πολύ καλά – οι ελάχιστες φορές που δεν έχει δουλέψει σωστά έχει να κάνει με το συνεργάτη. Όταν αλλάζει χέρια, βλέπουμε πως το κατάστημα αναπτύσσει τη δυναμικότητά του».
«Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα», σημειώνει ο κ. Γρυπάρης
Στο γεγονός πως δεν γνωρίζουν όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στην εστίαση – πόσο μάλλον δε όταν προέρχονται από άλλους κλάδους- τις δυσκολίες που υπάρχουν, αναφέρθηκε ο CEO της Coffee Berry. «Το ζητούμενο είναι η σωστή λειτουργία και να συνεχίσουμε να βασιζόμαστε στο τρίπτυχο της ποιότητας στο προϊόν, την εξυπηρέτηση και το κατάστημα».
Ενδιαφέρον για τα Coffee Berry
«Είναι πράγματι μεγάλο το ενδιαφέρον είναι μεγάλο για ένα brand όπως το Coffee Berry που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του καταναλωτή. Και όταν έρχεται το brand αυτό και σου λέει πως σε στηρίζω, τότε δεν χρειάζεται να υπάρχει ανασφάλεια», αναφέρει.
Η Coffee Berry θέλει να κινηθεί εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσει και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια
«Υπάρχει στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης μέσα σε ένα περιβάλλον δυναμικό όπου οι στόχοι αλλάζουν, με βάση τις ανάγκες ανά περιοχή και τα κατά τόπους δεδομένα. Θέλουμε να κινηθούμ εκτός αστικών κέντρων που είναι αρκετά κορεσμένα και να τονώσουμε και άλλες περιοχές στην ευρύτερη περιφέρεια. Πάντα χωρίς να βανδαλίσουμε την περιοχή οποιουδήποτε συνεργάτη εφόσον αυτή διαφυλάσσεται με συμβόλαια αποκλειστικότητας».
«Το σημαντικότερο είναι ότι το γνωρίζουν οι συνεργάτες μας αυτό, ότι η ανάπτυξη των Coffee Berry περνάει μόνο από τα δικά μας κανάλια, τα φυσικά μας καταστήματα και το e-shop μας. Δεν θα προχωρήσουμε για retail και συνεργασία με κάποιο σούπερ μάρκετ», καταλήγει ο κ. Γρυπάρης.
Latest News
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024