To αστρονομικό ποσό – ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων δαπάνησαν σε online αγοράς στην Black Friday οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Adobe Analytics, γεγονός που αποτελεί μια χαρμόσυνη είδηση για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου της χώρας που είναι αντιμέτωποι με χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Η ζήτηση για ηλεκτρονικά προϊόντα, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και εξοπλισμό ήχου συνέβαλε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Black Friday κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους βασιζόμενοι στις επιλογές buy-now, pay-later, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 72% από την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών που ήταν η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
HSBC Αγγλίας: Τεχνικά προβλήματα έπληξαν τους online αγοραστές την Black Friday
Η άνοδος των οnline πωλήσεων σηματοδοτεί μια ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τα εισοδήματα των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αναγκάστηκαν να προβούν σε μεγάλες εκπτώσεις ώστε να απαλλαγούν από τα ογκώδη αποθέματά τους σε προϊόντα.
Στοίχημα οι αγορές ενόψει εορταστικής περιόδου
Φέτος, οι αγορές ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα αποτελέσουν ένα καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλό 20 και πλέον ετών.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, που εστιάζουν κυρίως στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Οι κλάδοι ένδυσης, οικιακών ειδών και προϊόντων ομορφιάς παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις για τις ημέρες πριν από την Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση της απόδοσης της περιόδου των εορτών, καθώς περιμένουν πιο χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις. Ωστόσο, οι αρχικές προβλέψεις για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δείχνουν χαμηλή αύξηση των πωλήσεων.
Χαμηλές προσδοκίες για τις γιορτές
Για τις ΗΠΑ, η Salesforce προβλέπει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 1% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε σύγκριση με το 2022, τον πιο αργό ρυθμό σε τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η Adobe αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,8%, πολύ πίσω από τον μέσο ετήσιο ρυθμό που ήταν 13% πριν από την πανδημία. Οι δύο εταιρείες αναλύουν διαφορετικές συναλλαγές, γεγονός που ευθύνεται για την απόκλιση των αποτελεσμάτων τους.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, με έδρα τον Καναδά, ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 22%, με «μπροστάρηδες» τους κλάδους ένδυσης, προσωπικής φροντίδας και κοσμημάτων.
Latest News
Ίλον Μασκ: Κινδυνεύει να κάνει το ίδιο λάθος με τον Χένρι Φορντ;
Πως κινδυνεύει να χάσει την πρωτοκαθεδρία στην ηλεκτροκίνηση
Ποιος κινεζικός κλάδος «βουλιάζει» και τον αγοράζουν δυτικές εταιρείες
Την ώρα που άλλοι κλάδοι αποτελούν σημαντική απειλή για τους ανταγωνιστές στο εξωτερικό
Golden Goose: Η ιταλική μάρκα με τα «χρυσά» sneakers βγαίνει στις αγορές
Συνεχίζονται οι IPOs ευρωπαϊκών εταιρειών φέτος
Σολτς: Προτεραιότητα η Ένωση Κεφαλαιαγορών στις συνομιλίες με Μακρόν
Σολτς και Μακρόν θα συζητήσουν και για την ευρωπαϊκή αντιπυραυλική ασπίδα
H Evergrande βρήκε αγοραστή για την μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων
Χαραμάδα αισιοδοξίας ώστε να επανεκκινήσει η παραγωγή
Κοντά στο να άρουν την απαγόρευση πώλησης επιθετικών όπλων στη Σ. Αραβία οι ΗΠΑ
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times
Αύξηση εσόδων λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης ανακοίνωσε η Lenovo
Τα έσοδα για το σύνολο του οικονομικού έτους ανήλθαν σε 56,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά έσοδα σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια
Γαλλία: Περικοπές στα επιδόματα ανεργίας για να γυρίσουν άνεργοι στην αγορά εργασίας
Η Γαλλία προσπαθεί να ισορροπήσει τα δημόσιο οικονομικά της
Ποια τα οικονομικά διακυβεύματα για τους «γίγαντες» της Αν. Ασίας
Η ατζέντα των συνομιλιών μεταξύ Κίνας-Ιαπωνίας και Νότιας Κορέας
Ιατρικά δεδομένα ασθενών εκλάπησαν απο τη φαρμακοβιομηχανία Cencora
Τα ιατρικά δεδομένα περιλαμβάνουν ασθενείς των Abbvie, Acadia, Bayer, Novartis, Regeneron και άλλων εταιρειών, που συνεργάζονται με την Cencora