Αντιδρώντας στην τάση απομάκρυνσης των μπουκαλιών που ξεκίνησε από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η UEFA ζήτησε από τους παίκτες των 24 ομάδων να σταματήσουν να αφαιρούν τα στρατηγικά τοποθετημένα αναψυκτικά και ποτά των χορηγών από το τραπέζι της συνέντευξης τύπου.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά και ο Μανουέλ Λοκατέλι, σε μια ένδειξη επιλογής ενός πιο υγιεινού τρόπου ζηώς, αφαίρεσαν από μπροστά τους τα μπουκάλια των χορηγών, εκτός πλάνου των φωτογράφων, όταν μιλούσαν στους δημοσιογράφους.
Ο διευθυντής του Euro 2020 Martin Kallen δήλωσε ότι η UEFA έχει επικοινωνήσει ήδη με τις ομάδες σχετικά με αυτό το θέμα.
«Είναι σημαντικό γιατί τα έσοδα των χορηγών είναι αναγκαία για το τουρνουά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Kallen.
Ο Πογκμπά που είναι μουσουλμάνος και δεν πίνει αλκοόλ, αντιτάχθηκε στο διακριτικό πράσινο μπουκάλι του επίσημου χορηγού μπύρας Euro 2020, Heineken και το απέσυρε, παρά το γεγονός ότι η μπύρα διατίθεται στην αγορά και ως μη αλκοολούχα.
Ο Kallen είπε ότι οι κανόνες του πρωταθλήματος απαιτούν συμμόρφωση με τις υποσχέσεις της UEFA στους χορηγούς, αλλά παραδέχθηκε ότι πο παίκτες με θρησκευτικές αντιρρήσεις «δεν χρειάζεται να έχουν ένα μπουκάλι εκεί».
Ο Ρονάλντο ξεκίνησε την τάση αυτή τη Δευτέρα κρύβοντας δύο μπουκάλια Coca-Cola και αντικαθιστώντας τα με ένα μπουκάλι νερό, το οποίο ήταν επίσης από σπόνσορα.
Η κίνηση αυτή επέφερε βουτιά στην τιμή της μετοχής της Coca-Cola, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να υποχωρεί από 242 δισ. δολ. σε 238 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 4 δισ. δολ..
Ανάλογη κίνηση έκανε την Τετάρτη και ο Λοκατέλι, μετά τη νίκη της Ιταλίας επί της Ελβετίας.
Αυτά τα περιστατικά προκάλεσαν την παρέμβαση της UEFA, η οποία υπενθύμισε στους παίκτες των ομάδων ότι θα πρέπει να σέβονται τους χορηγούς και τις συνεισφορές τους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Επίσης, κάλεσε τους υπευθύνους των συνεντεύξεων Τύπου να βοηθήσουν στην αφαίρεση μπουκαλιών μπύρας πριν από την άφιξη ενός μουσουλμάνου παίκτη.
Η Coca-Cola και η Heineken είναι από τους 12 κορυφαίους χορηγούς για το Euro 2020, οι οποίοι συνεισφέρουν στα συνολικά έσοδα τουρνουά της UEFA περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι 24 εθνικές ομοσπονδίες που ανταγωνίζονται στο Euro 2020 θα μοιραστούν 371 εκατομμύρια ευρώ (442 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματικό έπαθλο της UEFA, κάτι που συνήθως βοηθά στην πληρωμή των μπόνους των παικτών.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ