Αντιδρώντας στην τάση απομάκρυνσης των μπουκαλιών που ξεκίνησε από τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η UEFA ζήτησε από τους παίκτες των 24 ομάδων να σταματήσουν να αφαιρούν τα στρατηγικά τοποθετημένα αναψυκτικά και ποτά των χορηγών από το τραπέζι της συνέντευξης τύπου.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Ρονάλντο, ο Πολ Πογκμπά και ο Μανουέλ Λοκατέλι, σε μια ένδειξη επιλογής ενός πιο υγιεινού τρόπου ζηώς, αφαίρεσαν από μπροστά τους τα μπουκάλια των χορηγών, εκτός πλάνου των φωτογράφων, όταν μιλούσαν στους δημοσιογράφους.
Ο διευθυντής του Euro 2020 Martin Kallen δήλωσε ότι η UEFA έχει επικοινωνήσει ήδη με τις ομάδες σχετικά με αυτό το θέμα.
«Είναι σημαντικό γιατί τα έσοδα των χορηγών είναι αναγκαία για το τουρνουά και για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Kallen.
Ο Πογκμπά που είναι μουσουλμάνος και δεν πίνει αλκοόλ, αντιτάχθηκε στο διακριτικό πράσινο μπουκάλι του επίσημου χορηγού μπύρας Euro 2020, Heineken και το απέσυρε, παρά το γεγονός ότι η μπύρα διατίθεται στην αγορά και ως μη αλκοολούχα.
Ο Kallen είπε ότι οι κανόνες του πρωταθλήματος απαιτούν συμμόρφωση με τις υποσχέσεις της UEFA στους χορηγούς, αλλά παραδέχθηκε ότι πο παίκτες με θρησκευτικές αντιρρήσεις «δεν χρειάζεται να έχουν ένα μπουκάλι εκεί».
Ο Ρονάλντο ξεκίνησε την τάση αυτή τη Δευτέρα κρύβοντας δύο μπουκάλια Coca-Cola και αντικαθιστώντας τα με ένα μπουκάλι νερό, το οποίο ήταν επίσης από σπόνσορα.
Η κίνηση αυτή επέφερε βουτιά στην τιμή της μετοχής της Coca-Cola, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να υποχωρεί από 242 δισ. δολ. σε 238 δισ. δολάρια, καταγράφοντας πτώση 4 δισ. δολ..
Ανάλογη κίνηση έκανε την Τετάρτη και ο Λοκατέλι, μετά τη νίκη της Ιταλίας επί της Ελβετίας.
Αυτά τα περιστατικά προκάλεσαν την παρέμβαση της UEFA, η οποία υπενθύμισε στους παίκτες των ομάδων ότι θα πρέπει να σέβονται τους χορηγούς και τις συνεισφορές τους στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Επίσης, κάλεσε τους υπευθύνους των συνεντεύξεων Τύπου να βοηθήσουν στην αφαίρεση μπουκαλιών μπύρας πριν από την άφιξη ενός μουσουλμάνου παίκτη.
Η Coca-Cola και η Heineken είναι από τους 12 κορυφαίους χορηγούς για το Euro 2020, οι οποίοι συνεισφέρουν στα συνολικά έσοδα τουρνουά της UEFA περίπου 2 δισεκατομμυρίων ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια).
Οι 24 εθνικές ομοσπονδίες που ανταγωνίζονται στο Euro 2020 θα μοιραστούν 371 εκατομμύρια ευρώ (442 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματικό έπαθλο της UEFA, κάτι που συνήθως βοηθά στην πληρωμή των μπόνους των παικτών.
Latest News
Ποια ομάδα της Premier League ετοιμάζει πρόταση 20 εκατ. ευρώ για τον Ιωαννίδη…
Νέο δημοσίευμα από το εξωτερικό για τον Φώτη Ιωαννίδη
Τα «χρυσά» συμβόλαια των πιλότων της Formula 1
Σε εξέλιξη βρίσκεται η σεζόν στην Formula 1
Πρώτη σε πληρωμές μάνατζερ στην Premier League η Τσέλσι!
Μόνη της η Τσέλσι ξόδεψε περίπου το ένα πέμπτο από όσα δίνουν όλες οι ομάδες της Premier League μαζί για αμοιβές μάνατζερ τον περασμένο χρόνο.
Χρυσό μετάλλιο 50.000 δολ.
Η World Athletics έγινε η πρώτη διεθνής ομοσπονδία που επιβραβεύει τους νικητές των αγωνισμάτων της στο Παρίσι με χρηματικό έπαθλο
Ευρωπαϊκά ντέρμπι στις ΗΠΑ - Πού κατέληξε η δικαστική διαμάχη της FIFA
Η αντιπαράθεση αφορούσε στην απαγόρευση των μεγάλων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου και συλλόγων να παίζουν επίσημους αγώνες στις ΗΠΑ
Επιχειρείν και ευ αγωνίζεσθαι πάνε μαζί - Οι χρυσές μπίζνες του Λιούις Χάμιλτον
Τι έμαθε ο Λιούις Χάμιλτον από τον Μάικλ Τζόρνταν και τη Σερένα Γουίλιαμς
Πόσα χρήματα βγάζει ο Μέσι κάθε χρόνο - Τι αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης της ομάδας
Αποκαλυπτικά τα στοιχεία του Forbes
Ποια ζευγάρια στον τελικό του Euro θα εκτινάξουν τις πωλήσεις μπύρας
Τι προβλέπουν οι μεγάλες ζυθοποιίες
Γιατί ο Άγιαξ... έστειλε στον πάγκο τον CEO του
Στη δίνη αλλεπάλληλων σκανδάλων ο Άγιαξ
Πώς μια αστέρας του μπάσκετ αλλάζει τον γυναικείο αθλητισμό
Η Κάτλιν Κλαρκ και μια νέα γενιά αθλητριών που φέρνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον και...χορούς εκατομμυρίων στο παιχνίδι