Το ενδιαφέρον του να αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Europcar Mobility Group επιβεβαίωσε ο γερμανικός Όμιλος Volkswagen, με στόχο να διευρύνει τη γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών της.
Το θέμα αποκάλυψε πρώτο χθες το Bloomberg News, υποχρεώνοντας την VW να αναφερθεί στο ζήτημα επισημαίνοντας ωστόσο πως οι συζητήσεις βρίσκονται ακόμη σε προκαταρκτικό στάδιο.
Το Bloomberg είχε υποστηρίξει ότι ο γερμανικός Όμιλος, σε συνεργασία με την Attestor Ltd και την Pon Holdings BV, υπέβαλε πρόταση εξαγοράς ύψους 2,2 δισ. ευρώ στην Europcar. H μη δεσμευτική πρόταση δεν έγινε σε πρώτη φάση δεκτή, όμως πιθανότατα έπεται και συνέχεια…
Η Europcar, από την πλευρά της ανακοίνωσε πως απέρριψε πρόταση εξαγοράς ύψους 44 ευρώ ανά μετοχή, χωρίς να κατονομάζει τον ενδιαφερόμενο αγοραστή.
Θυμίζουμε πως η VW είχε στο παρελθόν αγοράσει και πάλι την εταιρεία (στα τέλη της δεκαετίας του ’90), όμως την πούλησε το 2006 στην Eurazeo SE έναντι 1,26 δισ. ευρώ.
Μετά την κρίση της περσινής χρονιάς, η Europcar υποχρεώθηκε σε μια ριζική αναδιάρθρωση προκειμένου να αντιμετωπίσει τα υπέρογκα χρέη της, προχωρώντας και σε αύξηση κεφαλαίου που έδωσε τον έλεγχο της σε ομάδα πιστωτών, με επικεφαλής την Anchorage Capital Group και την Marathon Asset Management.
Από την άλλη πλευρά, η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της, η Herz Corp. αγωνίζεται να ορθοποδήσει από την αίτηση που υπέβαλε για υπαγωγή στο Άρθρο 11 περί χρεοκοπίας και να εκμεταλλευτεί τη σταδιακή ανάκαμψη που παρουσιάζει ο ταξιδιωτικός κλάδος με το τέλος των περιοριστικών μέτρων.
Η προοπτική ανάκαμψης του κλάδου πυροδότησε αυξημένο ενδιαφέρον από ξένους μνηστήρες τόσο για την Herz όσο και για έτερους παίχτες του κλάδου.
Latest News
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις