Απάντηση σε δημοσιεύματα σχετικά με επικείμενο κλείσιμο του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Βόλου, δίνει με ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), ο οποίος τονίζει ότι ούτε κλείνει, ούτε πρόκειται να κλείσει ο εν λόγω σταθμός, ενώ γίνεται λόγος για έλλειψη στοιχειώδους διασταύρωσης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει μάλιστα στο γεγονός ότι ο νομός Μαγνησία βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του σχεδιασμού για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των διατροπικών μεταφορών και της βελτίωσης της διασυνδεσιμότητας των λιμανιών με το δίκτυο.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωση, αναφέρεται ότι «ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου δεν κλείνει ούτε πρόκειται να κλείσει. Σχετική ανακοίνωση και απόφαση δεν υπήρξε ποτέ». Όπως τονίζει ο Οργανισμός, η σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας – Βόλου πραγματοποιείται κανονικά και, σε ό,τι αφορά στον Διαχειριστή της Υποδομής (ΟΣΕ) θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία της, εφόσον οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις την εξυπηρετούν, όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές συνδέσεις της επικράτειας.

Υπενθυμίζεται ότι τα δημοσιεύματα προκλήθηκαν όταν κλήθηκαν οι εργαζόμενοι που στελεχώνουν τον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου να μετακινηθούν από τις 12/11/2021 στον γειτονικό σταθμό της Λάρισας, μέχρι νεωτέρας, «λόγω απασχόλησης αυξημένου αριθμού προσωπικού κυκλοφορίας για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών της Σ717 ΕΡΓΟΣΕ και της στενότητας διάθεσής του». Όπως ξεκαθαρίζει η σχετική ανακοίνωση το εν λόγω δυναμικό αποσπάστηκε για διάστημα λίγων ημερών στην όμορη περιοχή της Λάρισας, «προκειμένου να υποστηρίξει επείγουσες και κρίσιμες για την ανάπτυξη του Οργανισμού ανάγκες. Το στελεχιακό αυτό δυναμικό θα επιστρέψει στα καθήκοντά του εντός σύντομου διαστήματος και αναλόγως της προτεραιοποίησης των αναγκών του Οργανισμού».

Όσον αφορά στην έλλειψη προσωπικού, τονίζεται στην ανακοίνωση ότι το ΟΣΕ διανύει περίοδο σημαντικής μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού του, δεδομένων των αθρόων συνταξιοδότησεων των στελεχών του. Ως εκ τούτου, η αναπλήρωση συνταξιοδοτούμενων στελεχών αποτελεί στην παρούσα φάση μείζον ζήτημα για την αντιμετώπιση και επίλυση του οποίου, η κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και ο Οργανισμός εργάζονται συστηματικά από κοινού.

Ειδικότερα για την περιοχή της Μαγνησίας, ο στρατηγικός σχεδιασμός του αρμόδιου Υπουργείου και του Οργανισμού περιλαμβάνει, πέραν της αναβάθμισης της σύνδεσης της Λάρισας με τον Βόλο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση και την παράκαμψη της νέας Ιωνίας, τη σύνδεση με το Λιμάνι του Βόλου, τις ΒΙΠΕ 1 και 2, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τη ΒΙΠΕ του Αλμυρού. Πρόκειται για μέρος του ευρύτερου σχεδιασμού για τον εθνικό σιδηρόδρομο, με σκοπό την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Βόλου στο μεταφορικό τοπίο της χώρας.

Κλείνοντας, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση πως «είναι επομένως απορίας άξιο πως διακινούνται στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο δημοσιεύματα χωρίς αυτά να έχουν τύχει στοιχειώδους διασταύρωσης».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ακρίβεια: Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή
Επικαιρότητα |

Άτυπο debate κυβέρνησης – αντιπολίτευσης για το κάλεσμα Μητσοτάκη σε «απολογία» στη Βουλή

Αίτημα ΣΥΡΙΖΑ για προ ημερησίας συζήτηση. Η τελευταία συζήτηση επί του ζητήματος προκλήθηκε από τον τότε αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα το 2021.

Πρωτογενές πλεόνασμα: Η κυβέρνηση πανηγυρίζει – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα
Επικαιρότητα |

Η κυβέρνηση πανηγυρίζει για το πρωτογενές πλεόνασμα του 2023 – Για πλεόνασμα ακρίβειας μιλούν τα κόμματα

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, το πρωτογενές αποτέλεσμα για το 2023 ανήλθε σε 1,86% του ΑΕΠ, έναντι στόχου για 1,15% – Η αντιπολίτευση κατηγορεί την κυβέρνηση ότι είπε ψέματα πως μείωσε τους φόρους