Δυναμική παρουσία στην τουριστική αγορά διεκδικεί ο Δήμος Πάρου με τα τρία νέα βίντεο που λάνσαρε και με τα οποία παρουσιάζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του κυκλαδίτικου νησιού.

Ως επίγειος παράδεισος, η Πάρος αναδεικνύει μέσα από τις καλαίσθητες αυτές προβολές, πέρα από τη γενική εικόνα, τα ειδικά θεματικά ενδιαφέροντα που προσφέρει στον επισκέπτη όπως είναι οι θαλάσσιες δραστηριότητες και η γαστρονομία.

«Προσεγγίζουμε το ταξιδιωτικό κοινό με χρήση σύγχρονων πρακτικών και τα αποτελέσματα δικαιώνουν κάθε επιλογή μας» δηλώνει ο δήμαρχος Μάρκος Κωβαίος και προσθέτει: «Τα νέα αυτά  διαδικτυακά μας “εργαλεία” που θα διανεμηθούν σε όλες τις επαφές που πραγματοποιήσαμε στην Ελλάδα και το εξωτερικό μέσω των διαδικτυακών μας συναντήσεων καθώς και στα Γραφεία ΕΟΤ για αξιοποίηση, έρχονται να προστεθούν στις δράσεις που συστηματικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε χαρούμενοι για τα ορατά αποτελέσματα που ξεπερνούν κάθε προσδοκία σε αφίξεις και έσοδα και, μετά από μια άκρως επιτυχημένη από όλες τις απόψεις επισκεψιμότητα του Πάσχα, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε ότι το 2022 θα κλείσει με εντυπωσιακά αποτελέσματα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott