Καθώς η βιομηχανία της κρουαζιέρας ανακάμπτει μετά το διετές μπλακ άουτ, η πανδημία λειτούργησε ως «επιταχυντής» στέλνοντας πολλά παλαιότερα κρουαζιερόπλοια στα διαλυτήρια.

Το 2021 και τους πρώτους μήνες του 2022, πολλές εταιρίες απέσυραν παλαιότερα πλοία, ενώ και το βιβλίο παραγγελιών γνώρισε εκτεταμένη «άνθηση».

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το 2021 συνολικά διαλύθηκαν εννέα κρουαζιερόπλοια, ενώ το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους ήδη δέκα πλοία έχου πάρει τον δρόμο της ανακύκλωσης. Μεταξύ αυτών και πολλά πλοία που πέρασαν από ελληνικά νερά, όπως το «Salamis Filoxenia» που ανήκε στην κυπριακή εταιρεία Salamis Cruise Line και οδηγήθηκε στα τέλη της άνοιξης στα διαλυτήρια του Γκαντάνι στο Πακιστάν.

Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το Global Dream II

Αύξηση των νέων παραγγελιών

Βέβαια, με δεδομένο τη σταδιακή επάνοδο της παγκόσμιας κρουαζιέρας  στα προ πανδημίας επίπεδα, το Cruise Industry News αναφέρει πως οι νέες παραγγελίες καταγράφουν σημαντική αύξηση. Συγκεκριμένα, το πρώτο εξάμηνο έχουν μπει στο orderbook 75 κρουαζιερόπλοια, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ 2022 και 2027.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, 24 από αυτά τα πλοία (ποσοστό 32%), αναμένεται να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG, σημάδι ότι ενισχύονται οι προσπάθειες για πράσινη μετάβαση. Όπως τονίζεται στην έκθεση «Global Cruise Ship Orderbook», η συνολική αξία των πλοίων προς ναυπήγηση ανέρχεται σε 48,5 δισ. δολάρια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία