Σε περισσότερους από 250.000 υπολογίζονται οι Έλληνες και ξένοι τουρίστες, που από το 2012 μέχρι και σήμερα, επέλεξαν τα ανοιχτού τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing για να γνωρίσουν την πόλη και τα πολυάριθμα μνημεία της, τα μουσεία και τις εκκλησίες της, μέσα σε μόλις…80 λεπτά. Αυτά επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η μία εκ των δύο ιδιοκτητριών της εταιρείας, Ιωάννα Τουλκερίδου, υπογραμμίζοντας ότι το 2019 καταγράφηκε ρεκόρ κίνησης, που δεν αποκλείεται να επαναληφθεί ή ακόμη και να ξεπεραστεί φέτος, «αν και το τι μέλλει γενέσθαι θα μπορεί να γνωστοποιηθεί με ασφάλεια στο τέλος της σεζόν, δηλαδή τον Δεκέμβριο».
Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, σύμφωνα με την κ. Τουλκερίδου είναι ότι τις ημέρες αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στη Θεσσαλονίκη, «καταγράφεται αυξημένη η κίνηση στα ανοιχτά τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing, όπως και σε όλη την αγορά», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.
Νούμερο ένα μεταξύ των χρηστών των κόκκινων λεωφορείων ανοιχτού τύπου της Thessaloniki Sightseeging είναι σύμφωνα με την κ. Τουλκερίδου οι Βαλκάνιοι και ακολουθούν οι Ισραηλίτες και Κεντροβορειοευρωπαίοι, ενώ οι μήνες με την υψηλότερη κίνηση είναι κατά τους μήνες από Ιούλιο μέχρι και Σεπτέμβριο.
«Αξέχαστη εμπειρία» σε…10 γλώσσες
Διαβάζοντας τα σχόλια των χρηστών στην ιστοσελίδα της εταιρείας, διαπιστώνεται ότι ακόμη και κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, που ζουν και εργάζονται στην πόλη μια ζωή, κατάφεραν τελικά να γνωρίσουν την ιστορία της Νύμφης του Βορρά και να επισκεφθούν τα πολυάριθμα μνημεία της, όντας επιβιβαζόμενοι στα ανοιχτού τύπου κόκκινα λεωφορεία της Thessaloniki Sightseeing.
«Ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη, αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα τα σημαντικότερα μνημεία της πόλης μας. Πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία», αναφέρει ο Γιώργος Κ. στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ ο Χάρης Μ. από την Καβάλα λέει χαρακτηριστικά ότι «με μια βόλτα είδαμε τα πάντα».
Στη πλειονότητά τους οι χρήστες των ανοιχτού τύπου κόκκινων λεωφορείων της εταιρείας χαρακτηρίζουν ως μια αξέχαστη εμπειρία την περιήγησή τους με αυτά, υπογραμμίζοντας την καθαριότητα εντός των οχημάτων και την ανταγωνιστική τιμή του εισιτηρίου συγκριτικά με την παροχή της ίδιας υπηρεσίας σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, στην πλειοψηφία τους εξάρουν το σχολιασμό της ιστορίας της πόλης σε δέκα διαφορετικές γλώσσες (Αγγλικά, Ελληνικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Σέρβικα, Ρουμάνικα, Ρώσικα, Εβραϊκά και Τούρκικα), αλλά και την ακρίβεια στα δρομολόγια, κάθε μισή ώρα, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που δηλώνοντας μεν ικανοποιημένοι, συνιστούν περισσότερη ενημέρωση αναφορικά με τη σύγχρονη ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Τέσσερα λεωφορεία συνδέουν τα αξιοθέατα και την ιστορία της πόλης
Η Thessaloniki Sightseeing λειτουργεί από τον Μάρτιο του 2012 και διαθέτει σήμερα τέσσερα ανοιχτά λεωφορεία περιήγησης χωρητικότητας περί των 250 ατόμων, με την κ.Τουλκερίδου να σημειώνει δε ότι «υπάρχουν σκέψεις εξέλιξης και αναβάθμισης της εταιρείας μας συνεχώς».
Η εταιρεία προσφέρει την αποκλειστική υπηρεσία περιήγησης της πόλης, από τον Μάρτιο μέχρι τον Δεκέμβριο κάθε χρόνο, με ακουστικό σχολιασμό. Η εκτέλεση των δρομολογίων γίνεται καθημερινά από τις 10 το πρωί, με αφετηρία και τερματισμό τον Λευκό Πύργο. Οι στάσεις που πραγματοποιούνται είναι επτά : Αρχαιολογικό Μουσείο, Αγίας Σοφίας, Άγιος Δημήτριος, Βυζαντινά Κάστρα, Ροτόντα-Καμάρα, Πλατεία Αριστοτέλους και Λιμάνι Θεσσαλονίκης.
Η συχνότητα του δρομολογίου γίνεται ανά 30΄-40΄ λεπτά, ανάλογα με τον μήνα και η τιμή του εισιτηρίου, με την ισχύ του για ένα 24ωρο να ανέρχεται στα 13 ευρώ για τους ενήλικες και οκτώ ευρώ για τα παιδιά από πέντε έως και 14 χρόνων, ενώ υπάρχει δυνατότητα οικογενειακού πακέτου στα 30 ευρώ. Οι επιβαίνοντες στα κόκκινα λεωφορεία ανοιχτού τύπου της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα του Hop On-Hop Off, που σημαίνει ότι καθένας μπορεί να κατέβει σε όποια από τις στάσεις επιθυμεί να να θαυμάσει από κοντά τα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης.
«Εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα του hop on-hop off που προσφέρουμε σε όλους τους επιβάτες μας και ανεβείτε όσες φορές και από όποια στάση εσείς θέλετε! Χωρίς καμιά επιπλέον επιβάρυνση, μπορείτε να κατεβείτε και να απολαύσετε το αξιοθέατο που σας ενδιαφέρει βγάζοντας φωτογραφίες και μαθαίνοντας περισσότερα για το συγκεκριμένο σημείο, ενώ μπορείτε να συνεχίσετε την περιήγησή σας με το επόμενο δρομολόγιο», καλεί τουρίστες και επισκέπτες της πόλης η κ. Τουλκερίδου.
«Είναι το μεταφορικό μέσο των επισκεπτών της πόλης τα κόκκινα λεωφορεία, όπως μας λένε οι ίδιοι χαρακτηριστικά, και μας γεμίζει με χαρά που ανταποκρινόμαστε τις προσδοκίες τους», σημειώνει η κ. Τουλκερίδου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
«Όσα λένε οι ξενοδόχοι μεταξύ τους»: Ποια ταμεία θα γεμίσουν το καλοκαίρι
Για μια ακόμη δυνατή τουριστική σεζόν μιλάνε παράγοντες του κλάδου - Γεμάτα τα ξενοδοχεία και τα Airbnb
Οι παράπλευρες απώλειες της κρουαζιέρας
Επιβάρυνση της ατμόσφαιρας, ακόμα και σε «υπεράνω υποψίας» προορισμούς
Διόδια, ζώνες επισκεπτών και φόροι: Πώς «απαντά» η Ευρώπη στον υπερτουρισμό
Από τη Σεβίλλη και τη Βενετία μέχρι το Άμστερνταμ, η Ευρώπη μαθαίνει να βελτιώνει τη ζωή των ντόπιων περιορίζοντας τους τουρίστες
Αυτή είναι η παραλία με τα πιο γαλάζια νερά στον κόσμο
Κι όμως δεν είναι ελληνική!
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το «Τουρισμός για Όλους 2024» - Πώς θα ειδοποιηθούν
Η ενημέρωση των τυχερών δικαιούχων θα γίνει μέσω sms και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύμφωνα με τα στοιχεία που δήλωσαν κατά την υποβολή της αίτησης
Παράσχης (ΔΑΑ): Ανεβάζουμε τον πήχη των εσόδων - Πάνω από 30 εκατ. επιβάτες το 2024
Η διοίκηση του ΔΑΑ είχε δεσμευθεί ότι θα επανεξέταζε τους στόχους για το 2024 με το τέλος του πρώτου τριμήνου
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες