Σε ευθεία επίθεση στην διοίκηση του ΟΛΠ και την Cosco προχωρούν με ανακοίνωση τους ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, καταγγέλλοντας την συρρίκνωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα.
Διαβάστε επίσης: Νέα εποχή για τα ναυπηγεία Περάματος – Από τα ξύλινα σκαριά στα mega yachts και στα οχηματαγωγά
Η καταγγελία
Στην ανακοίνωση τους καταγγέλλουν την Cosco για:
-συρρίκνωση και ακύρωση θέσεων επισκευής πλοίων από την ΟΛΠ/COSCO
-την χωροθέτηση από την ΟΛΠ/COSCO δραστηριοτήτων ασχέτων με τη Ναυπηγοεπισκευή σε θέσεις παραδοσιακά εκτέλεσης επισκευών πλοίων.
-την εκτέλεση έργων από την ΟΛΠ/COSCO ταυτόχρονα σε πολλές θέσεις Ναυπηγοεπισκευής με αποτέλεσμα την δραστική μείωσή τους και την άρνηση εφαρμογής κοινά αποδεκτού χρονοδιαγράμματος.
-την άρνηση διαβούλευσης, την πλήρη κινέζικη αδιαλλαξία και τη χαρακτηριστική κινέζικη αποικιοκρατική συμπεριφορά.
-την κατάληψη μεγάλου αριθμού θέσεων επισκευής από αργούντα ή διαχειμαζόμενα πλοία με ευθύνη της ΟΛΠ/COSCO.
-την κινέζικη κακοδιαχείριση στον ΟΛΠ, που διώχνει πλοία από την Ναυπηγοεπισκευή, ακόμα και όταν υπάρχουν διατιθέμενες υποδομές.
-την κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης Παραχώρησης, που δεν επιτρέπει τη συρρίκνωση των θέσεων επισκευής, αλλά αντίθετα προάγει «… την παροχή, παράδοση και εκμίσθωση επιπρόσθετων υποδομών και ναυπηγοεπισκευαστικών δυνατοτήτων…, σε περιοχές που επί του παρόντος δεν φιλοξενούν Ναυπηγοεπισκευαστικές ιδιότητες …».
-την κατάφωρη παραβίαση της Εθνικής μας και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.
-την αυθαίρετη επιβολή και την υπέρμετρη αύξηση τελών σε βάρος της Ναυπηγοεπισκευής και της Ελληνικής Ναυτιλίας από την ΟΛΠ/COSCO, που καθημερινά επιδεικνύει συμπεριφορά ακραιφνούς αποικιοκράτη με πλήρη περιφρόνηση των τοπικών κοινωνιών και επιχειρήσεων.
«Παραβιάζεται η σύμβαση παραχώρησης»
Στην ανακοίνωση τονίζεται ακόμη ότι «οι κινέζοι της COSCO παραβιάζουν καθημερινά τη Σύμβαση Παραχώρησης και παρανομούν ατιμώρητα, ως εάν ήλθαν στη χώρα μας όχι ως επενδυτές, αλλά ως αποικιοκράτες. Η COSCO οδηγεί συστηματικά τη Ναυπηγοεπισκευή στον όλεθρο, την καταστροφή και τις τοπικές κοινωνίες στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση».
Τέλος τα δυο σωματεία ζητούν την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας για «να σταματήσει η παράνομη συμπεριφορά της COSCO και η καταστροφική της δράση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Ο χρόνος και η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι θα δράσουμε βροντοφωνάζοντας: ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ !!! Chinese go home! You are not welcome in Piraeus!!!»
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση