Κουραστήκατε να παρακολουθείτε άχρηστες συσκέψεις; Οπως αποδεικνύεται το αφεντικό σας τις έχει βαρεθεί κι αυτός.
Τα στελέχη περνούν κατά μέσο όρο 25 ώρες την εβδομάδα σε συσκέψεις, ωστόσο σχεδόν οι μισές από αυτές θα μπορούσαν να εξαφανιστούν χωρίς αρνητικό αντίκτυπο, σύμφωνα με έρευνα σε περισσότερους από 10.000 εργαζόμενους γραφείου από το Future Forum, μια ερευνητική κοινοπραξία που υποστηρίζεται από τη Salesforce Inc.
Το κουτσομπολιό κάνει καλό… στην εργασία
Ο κύριος λόγος για τον οποίο τα στελέχη επιχειρήσεων πηγαίνουν σε μη παραγωγικές συναντήσεις είναι ότι πιστεύουν ότι θα ήταν μια καλή χρήση του χρόνου τους, αλλά τελικά δεν είναι. Παρευρίσκονται επίσης επειδή φοβούνται ότι θα χάσουν κάτι σημαντικό και διότι θέλουν να δείξουν στον διευθυντή τους ότι εργάζονται, σύμφωνα με την έρευνα. Για όσους βρίσκονται πιο χαμηλά στην εταιρική κλίμακα, ο πιο συνηθισμένος λόγος εμφάνισης είναι προφανής: Δεν έχουν επιλογή.
Τα ευρήματα έρχονται καθώς πολλοί οργανισμοί προσπαθούν να αξιολογήσουν ποιες συσκέψεις έχουν πραγματικά σημασία και ποιες θα μπορούσαν να εξαφανιστούν σε έναν ολοένα και πιο υβριδικό χώρο εργασίας όπου το προσωπικό δεν είναι συνήθως όλοι στην ίδια τοποθεσία. Η Shopify Inc., ανέφερε ότι είναι σε καλό δρόμο να εξαλείψει 320.000 ώρες συναντήσεων φέτος, τερματίζοντας όλες τις επαναλαμβανόμενες συναντήσεις με περισσότερα από δύο άτομα, απαγορεύοντας τις συσκέψεις την Τετάρτη και περιορίζοντας τις μεγάλες συγκεντρώσεις.
Το κόστος
Η απρόθυμη μετάβαση σε μη κρίσιμες συσκέψεις κοστίζει περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως σε μεγάλους οργανισμούς, σύμφωνα με μια ξεχωριστή έρευνα, η οποία διαπίστωσε επίσης ότι οι εργαζόμενοι απορρίπτουν μόνο το 14% των προσκλήσεων, παρόλο που προτιμούν να αποχωρήσουν από το 31% αυτών. Το μερίδιο των εικονικών συσκέψεων που πραγματοποιούνται μία προς μία αυξήθηκε από 17% το 2020 σε 42% πέρυσι, σύμφωνα με μια μελέτη 48 εκατομμυρίων συναντήσεων από την εταιρεία ανάλυσης συνεργασίας Vyopta, ένδειξη ότι οι εταιρείες προσπαθούν να χαλιναγωγήσουν τουλάχιστον τους συμμετέχοντες. αν όχι συνολικές συναντήσεις. Και οι εφαρμογές προγραμματισμού στο χώρο εργασίας όπως το Calendly αναφέρουν ότι ορισμένοι από τους πελάτες τους γίνονται πιο έξυπνοι σχετικά με τον προγραμματισμό περισσότερων συναντήσεων που έχουν πραγματικά σημασία.
Τα μη εκτελεστικά στελέχη ξοδεύουν κατά μέσο όρο 10,6 ώρες την εβδομάδα σε συναντήσεις, σύμφωνα με την έρευνα του Future Forum και το 43% από αυτές θα μπορούσε να καταργηθεί.
«Δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για την εξάλειψη των περιττών συναντήσεων», δήλωσε ο Brian Elliott, στέλεχος της Slack που επιβλέπει την έρευνα του Future Forum. «Έτσι, βολευτείτε με τον πειραματισμό και την επανάληψη».
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Το brain waste των μεταναστών στην Ευρώπη - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Νέα έρευνα δείχνει πώς οι χώρες εμποδίζουν τους μορφωμένους ανθρώπους από το εξωτερικό να εργαστούν στους τομείς της κατάρτισης τους
Πώς είναι πραγματικά η τετραήμερη εργασία
Η πανδημία, άλλαξε την νοοτροπία της εργασίας καθώς οι άνθρωποι ένιωθαν τόσο ταλαιπωρημένοι, αγχωμένοι και εξαντλημένοι
Βurn οn: Όταν δεν μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις
Το καθημερινό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε burn out και κατάθλιψη. Οι πάσχοντες του burn on ωστόσο διαφέρουν, καθώς εξακολουθούν να εργάζονται – έχοντας ξεπεράσει τα όρια κατάρρευσης
Δωδεκάλογος αποστολής και πάζλ δράσεων του HR σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Στον πυρήνα των ενεργειών και δράσεων του τομέα Ανθρώπινων Πόρων βρίσκεται ο άνθρωπος, η συμπεριφορά, η κατανόηση, η ώθηση και αξιοποίηση του υφιστάμενου δυναμικού του
Πόση αύξηση έδωσαν στους εργαζομένους οι επιχειρήσεις – Πόσοι πήραν bonus [έρευνα]
Στην Ετήσια Έρευνα της KPMG εξετάστηκαν επίσης αλλαγές που πραγματοποιούνται στα θέματα αποδοχών και παροχών στο πλαίσιο των προτεραιοτήτων ESG
Η λέξη που ποτέ δεν λέει ο ηγέτης
Ηγέτης είναι εκείνος που στηρίζει και εμπνέει την ομάδα του - Ένα χαρακτηριστικό του, είναι ότι ποτέ δε λέει μια συγκεκριμένη λέξη