Γνωστή τουριστική ιστοσελίδα προτρέπει τους αναγνώστες να μην επισκεφτούν την Ελλάδα το καλοκαίρι, «για πέντε λόγους», ενώ συνοδεύουν το δημοσίευμα, με βίντεο του TikTok.
«Σκέφτεστε να κάνετε ένα καλοκαιρινό ταξίδι στην Ελλάδα; Αν και μπορεί να φαίνεται προφανής επιλογή για ευρωπαϊκές διακοπές, υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους ίσως πρέπει να επανεξετάσετε τα σχέδιά σας» αναφέρει το traveloffpath.com.
Παρακάτω αναλύονται οι λόγοι, σύμφωνα με το άρθρο, για τους οποίους η Ελλάδα δεν θα πρέπει να βρίσκεται στους πιθανούς προορισμούς των επίδοξων ταξιδιωτών.
Τουρισμός: Στα 12 εκατ. η επιβατική κίνηση το α’ εξάμηνο
Υπερπληθυσμός: «Ακόμα και ιστορικά μνημεία όπως η Ακρόπολη, αισθάνονται τις επιπτώσεις του υπερτουρισμου και νέα μέτρα τίθενται σε εφαρμογή για να βοηθήσουν στη διάσωση του ιστορικού πολιτισμού της χώρας .
Ενώ η Ελλάδα είναι ένας ιδανικός προορισμός διακοπών, το καλύτερο είναι να περιμένετε μέχρι να αραιώσει πραγματικά ο κόσμος και να πάτε εκεί τον Οκτώβριο. Είναι ο ιδανικός μήνας, καθώς ο καιρός είναι ακόμα αρκετά ζεστός για να απολαύσετε μεγάλες ηλιόλουστες ημέρες και τα νερά είναι αρκετά ζεστά για να κολυμπήσετε.
Επιπλέον, οι τιμές είναι χαμηλότερες, καθώς είναι το τέλος της τουριστικής σεζόν. Μια επίσκεψη τον Ιούλιο, τον Αύγουστο ή ακόμη και τον Σεπτέμβριο θα έχει ως αποτέλεσμα ελάχιστο έως καθόλου προσωπικό χώρο, μια αγχωτική εμπειρία και τεράστιες ουρές για τα πάντα.
@thepetitewanderer The crowds in Santorini are insane 😅 #santorini #santorinigreece #santorinichallenge #greekislands #travelgreece #oia ♬ original sound
Αφόρητη ζέστη: Καθώς οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν όλο και πιο ψηλά και ο ζεστός καιρός παρατείνεται κάθε χρόνο, αυτό που κάποτε ήταν ένα ωραίο ζεστό καλοκαιρινό hotspot έχει πλέον γίνει σχεδόν ανυπόφορο, σε ορισμένα μέρη της χώρας.
Όπως και οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, η Αθήνα αναφέρει ρεκόρ υψηλών θερμοκρασιών τα τελευταία χρόνια- δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να ανεβαίνεις σκαλοπάτια, να εξερευνάς αρχαίους χώρους μέσα στην αποπνικτική ζέστη.
Φυσικά, τα νησιά είναι ένα ωραίο μέρος για να πάτε, αλλά οι θερμοκρασίες εξακολουθούν να είναι υψηλές, καθιστώντας τον ύπνο στο χαριτωμένο μικρό αυθεντικό κατάλυμά σας χωρίς κλιματισμό, σχεδόν αδύνατο.
Υψηλές τιμές: Η τουριστική περίοδος αιχμής της Ελλάδας από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο είναι και η πιο ακριβή. Αναμείνατε υψηλότερες τιμές για τις πτήσεις, τα καταλύματα, τις μεταφορές, ακόμη και για καθημερινά έξοδα όπως φαγητό και ποτά. Η αναμονή μέχρι το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς οι τιμές τείνουν να μειώνονται.
@dani_making_memories There are definitely ways to can reduce heavy crowds and high heat when visiting the Athens Acropolis during the summer months! We loved this adventure! #greece #traveltips ♬ original sound – Dani Edwards
Περιορισμένη διαμονή: Με την αύξηση των τουριστών, η εύρεση κατάλληλων καταλυμάτων γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Είτε ψάχνετε για Airbnb, πολυτελές ξενοδοχείο ή ξενώνα, είναι πιθανό πολλά μέρη να είναι ήδη κλεισμένα για το καλοκαίρι.
Ό,τι έχει απομείνει μπορεί να είναι υπερτιμημένο ή να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας. Ενώ ανοίγουν περισσότερες επιλογές διαμονής, η προσφορά εξακολουθεί να υστερεί σε σχέση με τη ζήτηση.
Αεροπορικά ταξίδια: Οι πτήσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να είναι εφιάλτης λόγω του υπερπληθυσμού των αεροδρομίων, της υποστελέχωσης, των πιθανών απεργιών και άλλων παραγόντων. Αν είναι δυνατόν, σκεφτείτε να αποφύγετε τα αεροπορικά ταξίδια αυτό το καλοκαίρι για να γλιτώσετε το άγχος και τις ταλαιπωρίες.
Latest News
Metaxa Hospitality Group: Στα 52 εκατ. ευρώ η άμεση οικονομική αξία από τις ΑΠΕ που διένειμε το 2023
Με βαθιές ρίζες στην Κρήτη όπου δραστηριοποιείται αδιάλειπτα από το 1975 το Metaxa Hospitality Group στηρίζει έμπρακτα την τοπική κοινωνία, από όπου προέρχεται το 80% των εργαζομένων του
Άλμα στον τζίρο καταλυμάτων, εστίασης τον Αύγουστο - Η «πρωταθλήτρια» περιοχή
Αθροιστικά για τις επιχειρήσεις σε καταλύματα και υπηρεσίες εστίασης ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 2,3 δισ. ευρώ τον Αύγουστο
Ο Γεώργιος Παπάζογλου CEO της Attica Blue Hospitality
Τα τελευταία χρόνια η Attica Group τοποθετείται στρατηγικά στον ξενοδοχειακό κλάδο μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Attica Blue Hospitality
Στεριά, θάλασσα και τώρα… αέρας – Τα επενδυτικά «χτυπήματα» της TEMES
Η ΤΕΜΕΣ της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου συνεχίζει να επενδύει σε εμβληματικά project – Από το Costa Navarino και το Ελληνικό στο Hilton και το αεροδρόμιο Καλαμάτας
«Χρυσά» deals στα ξενοδοχεία – Οι πρωταγωνιστές και οι περιοχές «φιλέτα»
Ποια ξενοδοχεία βρέθηκαν στο επίκεντρο εξαγορών – Τα «ηχηρά» ονόματα που προχωρούν σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ
Οι προοπτικές της Ελλάδας στον τουρισμό πολυτελείας και οι προκλήσεις του μέλλοντος
Ο τουρισμός πολυτελείας ήταν ένα από τα βασικά ζητήματα που συζητήθηκαν στο 2ο Συνέδριο επί της συγκεκριμένης θεματικής στη Σαντορίνη
Β. Σπανάκης: Πώς ο τουρισμός ενισχύει τους δήμους έναντι της κλιματικής αλλαγής
Τα έσοδα από το «Τέλος Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση »ανέρχονται στο ποσό των 186 εκατ. ευρώ
Ελλάδα «ψηφίζουν» οι Βρετανοί για διακοπές
Η Ελλάδα κυριαρχεί στις προτιμήσεις των Βρετανών ταξιδιωτών
Νέες πτήσεις απο τη United Airlines απο την Αθήνα για τις ΗΠΑ το 2025
Η United Airlines αυξάνει από 7 σε 10 τις εβδομαδιαίες πτήσεις της προς Νέα Υόρκη - Αύξηση 30% στις προσφερόμενες θέσεις
Ποιοι είναι οι top τουριστικοί προορισμοί στην Ευρώπη - Η θέση της Ελλάδας [γραφήματα]
Περίπου 6 στους 10 ερωτηθέντες σχεδιάζουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο του 2024 - Το 40% σκοπεύει να επισκεφθεί την Ευρώπη