Mε καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας υπό το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» (Ρόδος, ό,τι αγαπάς είναι εδώ), μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού, απαντά το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στο πλήγμα που δέχτηκε ο τουρισμός του νησιού από την πρωτοφανή καταστροφή που προκάλεσε η πρόσφατη πυρκαγιά.

«Bροχή» ακυρώσεων στα Airbnb της Ρόδου και πόσο «φτώχυνε» η Cocomat στην Ακρόπολη

Οπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια που άμεσα θα «τρέξει» στις αγορές ενδιαφέροντος.

Η εξέλιξη της τουριστικής σεζόν

Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ. Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει με μια φωνή η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός