Η Ινδία επεξεργάζεται μια νέα πολιτική γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα που θα περικόψει τους φόρους εισαγωγής για αυτοκινητοβιομηχανίες που δεσμεύονται να κατασκευάσουν τοπικά εργοστάσια. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη έπαιξε η πρόταση της Tesla η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει στην εγχώρια αγορά της Ινδίας, αναφέρουν στο Reuters πηγές σε άμεση γνώση.
Η πολιτική που εξετάζεται θα μπορούσε να επιτρέψει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εισάγουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ινδία με μειωμένο φόρο έως και 15%, σε σύγκριση με τον τρέχοντα 100% που ισχύει για αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 40.000 δολάρια και 70% για τα υπόλοιπα, σύμφωνα με αξιωματούχο της ινδικής κυβέρνησης.
Tesla: Τι κέρδισε στη διαμάχη με την κινεζική μπύρα «Tesila»
Το μοντέλο Y με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Tesla, για παράδειγμα, ξεκινά από 47.740 δολάρια στις ΗΠΑ προ εκπτώσεων φόρων.
«Υπάρχει κατανόηση με την πρόταση του Tesla και η κυβέρνηση δείχνει ενδιαφέρον», τόνισε ο ινδός αξιωματούχος, ο οποίος είναι σε γνώση του θέματος.
Ερωτηθείς για την κίνηση αυτή, η υπουργός Οικονομικών Νιρμάλα Σιθαραμάν είπε στους δημοσιογράφους «δεν υπάρχει πρόταση μπροστά μου» για μείωση των εισαγωγικών δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα.
Εάν υιοθετηθεί μια τέτοια πολιτική, θα μπορούσε να ισοδυναμεί με δραστική μείωση του κόστους των εισαγόμενων ηλεκτρικών οχημάτων που οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήθελαν να αποφύγουν. Θα μπορούσε επίσης να ανοίξει την πόρτα για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, πέρα από την Tesla, να αξιοποιήσουν την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων είναι λιγότερο από το 2% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων, αλλά αυξάνονται γρήγορα.
Οι χαμηλότεροι φόροι εισαγωγής θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Tesla να πουλήσει την πλήρη γκάμα των μοντέλων της στην Ινδία και όχι μόνο το νέο αυτοκίνητο που θέλει να κατασκευάσει σε τοπικό επίπεδο, δήλωσε τρίτη πηγή.
Πτώση μετοχών ινδικών κατασκευαστών
Οι μετοχές της Tata Motors, του μεγαλύτερου κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ινδία, υποχώρησαν κατά σχεδόν 3% σύμφωνα με το Reuters, ενώ η ανταγωνίστρια εταιρεία Mahindra and Mahindra σημείωσε πτώση πάνω από 2%, παρασύροντας τον δείκτη αναφοράς αυτοκινήτων σε ημερήσιες απώλειες της τάξης του 1,1%.
Το Νέο Δελχί θα προχωρήσει αργά στην εξέταση της πρότασης της Tesla καθώς οποιαδήποτε μείωση των φόρων στα εισαγόμενα EV θα μπορούσε να διαταράξει την αγορά και να αναστατώσει τους τοπικούς παίκτες όπως η Tata και η Mahindra που επενδύουν στην εγχώρια βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είπε ο Ινδός αξιωματούχος.
“Αυτό θα περάσει από πολλές συζητήσεις, παρόλο που η κυβέρνηση επιθυμεί να φέρει την Tesla. Αυτό οφείλεται στον αντίκτυπο στους εγχώριους παίκτες», εξήγησε ο αξιωματούχος.
Η πολιτική βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια της συζήτησης και ο τελικός φορολογικός συντελεστής μπορεί να αλλάξει, ανέφεραν δύο από τις πηγές.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος