H υποστήριξη της ευρωπαϊκής ναυτιλίας στα πλαίσια του έντονου διεθνούς ανταγωνισμού και των γεωπολιτικών προκλήσεων αλλά και οι τρόποι ενίσχυσης της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της ναυτιλίας με μέτρα διεθνούς εφαρμογής ως απάντηση στην πρόκληση της κλιματικής αλλαγής, αποτέλεσαν τα κύρια θέματα συζήτησης κατά την 8η άτυπη Τριμερή Υπουργική Συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας για ναυτιλιακά θέματα που φιλοξένησε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Στυλιανίδης.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, στο κτίριο του υπουργείου, στον Πειραιά, την Κύπρο και τη Μάλτα εκπροσώπησαν κυβερνητικές αντιπροσωπείες με επικεφαλής αντίστοιχα την Υφυπουργό Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω της Κυπριακής Δημοκρατίας κα. Μαρίνα Χατζημανώλη και τον Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Κεφαλαιουχικών Έργων, Dr. Aaron Farrugia.
Ελληνική ναυτιλία: Από ελληνικές τράπεζες το 27% της συνολικής ναυτιλιακής χρηματοδότησης
Οι τρεις Υπουργοί είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο του δομημένου διαλόγου των τριών σημαντικών ναυτιλιακών χωρών της Ε.Ε., να ανταλλάξουν απόψεις και για την περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας τους στον τομέα των ναυτιλιακών μεταφορών τόσο σε ευρωπαϊκό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ΙΜΟ.
Συζήτησαν επίσης και για τα νομοθετικά πακέτα ναυτιλιακού ενδιαφέροντος «Προσαρμογή στον στόχο του 55%» (Fit for 55) και «Εκσυγχρονισμός των κανόνων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα και την πρόληψη της ρύπανσης των υδάτων» (Maritime Safety Package).
Οι Υπουργοί της Ελλάδας, της Κύπρου και της Μάλτας είχαν παράλληλα την ευκαιρία να επιβεβαιώσουν την πάγια πολιτική τους, σχετικά με την εφαρμογή διεθνών κανόνων για την ποιοτική ναυτιλία, μέσω του ΙΜΟ, του μοναδικού, δηλαδή, διεθνούς οργανισμού που διαθέτει την αναγκαία τεχνογνωσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις Υπουργοί εξέφρασαν και την έμπρακτη υποστήριξή τους στον Οργανισμό σε όλα τα ζητήματα, τονίζοντας μάλιστα την ανάγκη για συγκερασμό αφενός της προστασίας του περιβάλλοντος και αφετέρου της βιώσιμης ανάπτυξης των θαλασσίων μεταφορών.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης