Αύξηση κατά 24% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ & ΖΗΡΕΙΑ ΜΟΝ. ΕΠΕ το 2023 και ανήλθε σε 98,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2022.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα της περαιτέρω διείσδυσης στην αγορά καθώς και της ενσωμάτωσης της Green Cola Hellas και της Green Cola Operations τον Αύγουστο του 2023 που συνέβαλε στην επιπλέον ενοποίηση των πωλήσεων στο εξωτερικό.
Το μικτό περιθώριο τόσο της εταιρείας, όσο και του Ομίλου, ανέκαμψε σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, από 34,5% σε 41,3% ενώ το σύνολο των Ενοποιημένων Ιδίων Κεφαλαίων του Ομίλου στις 31/12/2023 ανήλθε σε 27,9 εκατ. ευρώ.
Στρατηγική συμφωνία της Χήτος για διανομή των αναψυκτικών «Green» στη Σαουδική Αραβία
Το προσαρμοσμένο EBITDA του Ομίλου έκλεισε θετικό στα 6,1 εκατ. ευρώ το 2023 σε σχέση με το αρνητικό EBITDA 1,3 εκατ. ευρώ το 2022.
Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO του Ομίλου Green Beverages, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το 2023 αποτέλεσε μια εξαιρετικά δυναμική χρονιά για τη ΧΗΤΟΣ με σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών μας, ενώ συγχρόνως σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής για την εταιρεία μας, μετά την επιτυχημένη ενσωμάτωση της Green Cola Hellas και της Green Cola Operations. Οι αυξημένες πωλήσεις δεν ενισχύουν απλώς την παρουσία μας, αλλά ανοίγουν νέους δρόμους εξέλιξης και καινοτόμων συνεργασιών, βασισμένων στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την έντονη αναπτυξιακή μας πορεία και να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και διεθνώς».
Οι επενδύσεις του 2024
Τον Μάιο 2024, η ΧΗΤΟΣ υπέγραψε πρόγραμμα χρηματοδότησης ύψους 21 εκατ. ευρώ με το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και την Τράπεζα Πειραιώς, εξασφαλίζοντας εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιτόκιο και μακροπρόθεσμη αποπληρωμή. Η εταιρεία στοχεύει στην υλοποίηση ενός επενδυτικού πλάνου άνω των 25 εκατ. ευρώ, με έμφαση στη βελτίωση της αποδοτικότητας παραγωγής και τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Η ολοκλήρωση του πλάνου αναμένεται να οδηγήσει σε αυξημένη λειτουργική κερδοφορία από το τέλος του 2025.
Παράλληλα, η Ζήρεια ΕΠΕ, 100% θυγατρική της ΧΗΤΟΣ, υλοποιεί επένδυση 3 εκατ. ευρώ στις παραγωγικές της εγκαταστάσεις στην Κόρινθο, αυξάνοντας τη δυναμικότητα του Ομίλου Green Beverages, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της περιόδου υψηλής ζήτησης.
Οι στόχοι για το μέλλον
Η ΧΗΤΟΣ στοχεύει στη συνέχιση της επιτυχημένης εμπορικής στρατηγικής στην εγχώρια αγορά, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την παρουσία της. Παράλληλα, εστιάζει στην ενδυνάμωση του εξαγωγικού της προσανατολισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης, ενώ επιδιώκει τη βελτίωση του κόστους παραγωγής μέσω της επιτάχυνσης των προγραμματισμένων επενδύσεων.
Για το 2024, η εταιρεία στοχεύει σε κύκλο εργασιών άνω των €115 εκατ. ευρώ, με περαιτέρω ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους και αύξηση του EBITDA, διαμορφώνοντας ισχυρές βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, ο Όμιλος εισέρχεται σε μια νέα εποχή δημοσιεύοντας την πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου Green Beverages εντός του 2024, λαμβάνοντας υπόψη τα διεθνή πρότυπα βιωσιμότητας GRI (GRI Standards). Για πρώτη φορά, ο Όμιλος θα πραγματοποιήσει διπλή ανάλυση ουσιαστικότητας (double materiality assessment) σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) και τα σχετικά πρότυπα ESRS (European Sustainability Reporting Standards). Απώτερος στόχος είναι τα οφέλη από την δραστηριότητά του να δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους του, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Ευρώπη
Η Green Cola ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, εδραιώνοντας τη θέση της σε στρατηγικές αγορές όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Ισπανία και τα Βαλκάνια.
Το 2024, η ΧΗΤΟΣ στοχεύει σε περαιτέρω διεύρυνση της διανομής της και τον εμπλουτισμό του κωδικολογίου της, ενώ παράλληλα, προωθεί την ανάπτυξη συνεργιών στο εξωτερικό μέσα από την υφιστάμενη διεθνή παρουσία για το σύνολο του κωδικολογίου της. Σημαντική έμφαση δίνεται στην ψηφιακή της παρουσία, εστιάζοντας στην επιτυχία της στην πλατφόρμα της Amazon, όπου σημειώνει ταχεία ανάπτυξη και εντυπωσιακή αποδοχή από τους καταναλωτές της Δυτικής Ευρώπης, Αγγλίας και Γερμανίας.
Μέση Ανατολή
Κατά τη διάρκεια του 2023, ο Όμιλος Green Beverages σημείωσε δυναμική παρουσία σε 14 χώρες της Μ. Ανατολής ενώ το 2024, προχώρησε σε δύο νέες συμφωνίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με την Gulf International και στη Σαουδική Αραβία με την Al Rabie, οι οποίες θα προσδώσουν επιπλέον ανάπτυξη στην εταιρεία την περίοδο 2025-2026.
· Συμφωνία με Gulf International
Τον Ιούνιο του 2024, η Green Cola Middle East ανακοίνωσε συνεργασία με την Gulf International LLC, την κορυφαία εταιρεία πωλήσεων και διανομής FMCG στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στόχος αυτής της στρατηγικής συνεργασίας είναι η διείσδυση του εμπορικού σήματος της Green Cola και των προϊόντων της στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ισχυροποιώντας την παρουσία της στην κατηγορία του αναψυκτικού. Αυτή η συνεργασία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της ΧΗΤΟΣ να παρέχει καινοτόμες και πιο υγιεινές επιλογές – “Better For You Beverages”- στους καταναλωτές της, διεθνώς.
· Συμφωνία με Al Rabie
Ακόμα μια στρατηγική συμφωνία πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2024, με την Green Cola Middle East να ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Al Rabie Saudi Foods, μια από τις μεγαλύτερες και πρωτοπόρες εταιρείες στην παραγωγή χυμών στη Σαουδική Αραβία.
Η συμφωνία αποτελεί σημαντική επιχειρηματική επιτυχία της ΧΗΤΟΣ και του Ομίλου Green Beverages, καθώς ενισχύει περαιτέρω την εξωστρέφειά τους σε δυναμικές υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού επιβεβαιώνοντας, παράλληλα, τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον.
ΗΠΑ
Στην απαιτητική και ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ, ο Όμιλος Green Beverages το 2023 επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της αποδοτικότητας της διανομής στους βασικούς του πελάτες, ως επί το πλείστον αλυσίδες οργανωμένου λιανεμπορίου όπως οι H-E-B-, Market Basket, Target, καθώς επίσης ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία του στο e-commerce μέσω της Amazon. Τα προϊόντα της εταιρείας έχουν παρουσία σε περισσότερα από 3.000 σημεία λιανικής.
Latest News
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους