Τα προγράμματα κατασκευής και δρομολόγησης  ηλεκτρικών πορθμείων προχωρούν σε μία σειρά ευρωπαϊκές χώρες, στο πλαίσιο του στόχου της χρήσης εναλλακτικών καυσίμων καις τη ναυτιλία με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Πρόσφατο παράδειγμα ένα  πρόγραμμα κατασκευής 10 ηλεκτρικών πορθμείων που υλοποιεί η πορτογαλική εταιρεία Transtejo σε συνεργασία με τα Gondán στην Ισπανία και τον Γαλλικό νηογνώμονα Bureau Veritas (BV)

Τα πλοία θα αρχίσουν να παραδίδονται το διάστημα 2022-2024 και θα μεταφέρουν 540 επιβάτες το καθένα. Θα παρέχουν  υπηρεσία δημόσιας συγκοινωνίας στον ποταμό Τάγο, μεταξύ του κέντρου της Λισαβόνας και τριών διαφορετικών πόλεων στη νότια όχθη του ποταμού.

Τα πορθμεία τύπου  GRP καταμαράν μήκους 40 μέτρων θα τροφοδοτούνται από ένα ηλεκτρικό σύστημα και θα φέρουν μπαταρίες των 2 MWh.

Τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας των πλοίων (ESS) έχουν σχεδιαστεί για ένα πλήρες ταξίδι μετ ‘επιστροφής. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα πλοία θα χρησιμοποιούν γρήγορη φόρτιση (3-4 MW), ενώ η αργή φόρτιση (0,15-0,2 MW) θα χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αυτά τα πορθμεία ανταποκρίνονται πλήρως στη ζήτηση  για νέες αστικές μεταφορές, δήλωσε ο Mathieu Philippe, Εμπορικός Διευθυντής στο Bureau Veritas Marine & Offshore.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα