Δυναμική είσοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πραγματοποιεί η Costamare Inc. της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, σε μία περίοδο που ο τομέας υπόσχεται σημαντικά κέρδη.

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά  16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου  μεταφορικής ικανότητας μεταξύ  33.000 και 85.000 DWT, με ένα μέσο όρο ηλικίας  τα 10 χρόνια.

Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.

Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.

Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο.  Όπως εκτιμάται από την αγορά το Ίδρυμα  Ωνάση θα αποχωρήσει από τον κλάδο  χύδην ξηρού φορτίου και θα εστιάσει στους τομείς των δεξαμενοπλοίων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου, όπου έχει  συμμετοχή μέσω της GasLog.

Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και τραπεζικός δανεισμός.  Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, πρόσθεσε ο κ. Ζήκος και επιφυλάχθηκε  να δώσει περισσότερα στοιχεία για την επένδυση κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων  του δεύτερου τριμήνου της Costamare.

Να σημειωθεί επίσης ότι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν  ότι  σημαντικό ρόλο στην επέκταση της δραστηριότητας της Csotamare στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα έχει και ο κ. Γιάννη Πλατσιδάκης πρώην  διευθύνων σύμβουλος της Maran Dry του Ομίλου Αγγελικούση. Επίσης τα πρώτα από τα 16 πλοία είναι τρία πλοία που απέκτησε η Costamare από το ίδρυμα Ωνάση, αλλά δυο που αγόρασε από την Safe Bulkers και ένα από την Γιαπωνέζικη Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα δεν έγιναν γνωστές.

Η Costamare  που πρόσφατα εξέδωσε στη χώρα μας το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο θα ελέγχει μετά την παραλαβή όλων των πλοίων ένα στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων  και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά