Δυναμική είσοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πραγματοποιεί η Costamare Inc. της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, σε μία περίοδο που ο τομέας υπόσχεται σημαντικά κέρδη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με ένα μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια.
Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο. Όπως εκτιμάται από την αγορά το Ίδρυμα Ωνάση θα αποχωρήσει από τον κλάδο χύδην ξηρού φορτίου και θα εστιάσει στους τομείς των δεξαμενοπλοίων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου, όπου έχει συμμετοχή μέσω της GasLog.
Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και τραπεζικός δανεισμός. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, πρόσθεσε ο κ. Ζήκος και επιφυλάχθηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία για την επένδυση κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου της Costamare.
Να σημειωθεί επίσης ότι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι σημαντικό ρόλο στην επέκταση της δραστηριότητας της Csotamare στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα έχει και ο κ. Γιάννη Πλατσιδάκης πρώην διευθύνων σύμβουλος της Maran Dry του Ομίλου Αγγελικούση. Επίσης τα πρώτα από τα 16 πλοία είναι τρία πλοία που απέκτησε η Costamare από το ίδρυμα Ωνάση, αλλά δυο που αγόρασε από την Safe Bulkers και ένα από την Γιαπωνέζικη Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα δεν έγιναν γνωστές.
Η Costamare που πρόσφατα εξέδωσε στη χώρα μας το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο θα ελέγχει μετά την παραλαβή όλων των πλοίων ένα στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο