Με υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με τον μέσο όρο του κλάδου της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων κινείται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος του ομίλου Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, προμηνύοντας ότι και το 2021 θα έχει θετικό πρόσημο για τον leader.

Σημαντικό μερίδιο στην ανοδική πορεία των εσόδων της αλυσίδας σούπερ μάρκετ έχει -πέραν των άλλων- και το επενδυτικό πρόγραμμα που υλοποιεί η Σκλαβενίτης για την αναβάθμιση των καταστημάτων του δικτύου της.

Από το 2017 έως σήμερα έχουν ανακαινιστεί 325 καταστήματα, τα περισσότερα από τα οποία προήλθαν από την Μαρινόπουλος, ενώ σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, το 2022 σχεδιάζεται να αναβαθμιστούν ακόμη 40 καταστήματα, τα οποία βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της.

Ήδη ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του hypermarket της αλυσίδας που βρίσκεται στη Λεωφόρο Αθηνών 93-97. Το ανανεωμένο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το μεγαλύτερο hypermarket Σκλαβενίτης στην Αθήνα, με επιφάνεια άνω των 8.000 τ.μ.

Υπενθυμίζεται ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της Σκλαβενίτης για τη φετινή χρονιά έφθασε τα 50 εκατ. ευρώ και κατευθύνθηκε στην ενίσχυση του δικτύου πώλησης (άνοιξε 7 νέα καταστήματα), στη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχονται στα φυσικά καταστήματα (ανακαινίστηκαν 25 σημεία), καθώς και στην ισχυροποίηση της αλυσίδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πλέον, το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας έχει παρουσία σε Αττική, Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη, ενώ στόχος του ομίλου είναι να συνεχίσει η επέκταση και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας.

Οι «άγνωστες» υπεραξίες

Εκτός από τον τζίρο ρεκόρ που έκανε ο όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης το 2020 (3,79 δισ. ευρώ) εξίσου καλά πάνε και οι υπόλοιπες μπίζνες της οικογένειας Σκλαβενίτη.

Ο λόγος για τον «άγνωστο» όμιλο Γλάρος Χαρτοβιομηχανία συμφερόντων της Σκλαβενίτης με τα πασίγνωστα προϊόντα που γεμίζουν τα ράφια των 430 καταστημάτων της αλυσίδας και όχι μόνο.

Οι πωλήσεις του ομίλου στον οποίο ενοποιούνται οι εταιρείες Baker Master, ANIKA, Bonora και Meat House ξεπέρασαν πέρυσι τα 83,54 εκατ. ευρώ από 73,902 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη (προ φόρων) για τον Όμιλο ανήλθαν σε 20,45 εκατ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο 263,46% σε σχέση με το 2019 όταν κυμάνθηκαν περί τα 5,6 εκατ. ευρώ.

Οι θυγατρικές εταιρείες

Η σημαντικότερη θυγατρική εταιρεία, η Baker Master Βιομηχανία Προϊόντων Ζύμης Α.Β.Ε.Ε.,  ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στον κλάδο της αρτοζαχαροπλαστικής με εξειδίκευση στον τομέα παραγωγής κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης. H ANIKA Εταιρεία Γενικών Επενδύσεων και Επενδυτικών Υπηρεσιών Ανώνυμη Εταιρεία είναι μία εταιρεία συμμετοχών, με βασική της συμμετοχή στην συγγενή εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, ενώ η «BONORA Ι.Κ.Ε.» είναι εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης και οργάνωσης εστιατορίων, καφετεριών, ζαχαροπλαστείων και συναφών επιχειρήσεων. Τέλος η Meat House A.E. δραστηριοποιείται στην εμπορία, επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία κάθε είδους κρέατος και ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2016.

Οι προοπτικές για το μέλλον

Στην οικονομική έκθεση για την χρήση του 2020, η διοίκηση της Γλάρος σημειώνει πως «αναμφισβήτητα η πορεία της εταιρείας κατά την δέκατη έκτη χρήση λειτουργίας της ήταν αρκετά ικανοποιητική» και αναφέρει πως «λαμβάνοντας υπόψη τον διαρκώς εντεινόμενο ανταγωνισμό και τις συνθήκες της αγοράς τέθηκαν υψηλοί στόχοι και χαράχτηκε η στρατηγική της Εταιρείας, με σκοπό την επέκτασή της, την αύξηση του κύκλου εργασιών της, την αξιόλογη κερδοφορία και περίοπτη θέση στην αγορά».

Για την Baker Master, η διοίκηση αναφέρει πως βασική προτεραιότητα για την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων της αποτελεί η αύξηση των πωλήσεων μέσω μεγάλων αλυσίδων super market και η βελτίωση των αποτελεσμάτων. Μάλιστα στην οικονομική έκθεση αναφέρεται επίσης πως με την αύξηση αυτή θα αντιμετωπιστεί και το γεγονός του ύψους των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας.

Για την ANIKA στόχος είναι η αύξηση της κερδοφορίας μέσω των εισπραχθέντων μερισμάτων από τη συγγενή εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης και σε συνάρτηση με την πλήρη εξόφληση των δανειακών της υποχρεώσεων που πραγματοποιήθηκε το 2016, οι προβλέψεις για το μέλλον κρίνονται ικανοποιητικές.

Για την BONORA τονίζεται πως αναμφισβήτητα η πορεία της κατά την έκτη χρήση λειτουργίας της ήταν αρκετά ικανοποιητική και σαν στόχος για την τρέχουσα χρήση έχει οριστεί η περαιτέρω ανάπτυξη της και η αύξηση της κερδοφορίας.

Αναφορικά τέλος με την Meat House, η διοίκηση του ομίλου αναφέρει πως η πορεία της κατά την πέμπτη χρήση λειτουργίας της ήταν αποδοτικότερη από την προηγούμενη, γεγονός που απεικονίζεται και στο κερδοφόρο αποτέλεσμα της χρήσης. Σε αυτό το πλαίσιο αναμένεται να συνεχιστούν και να ενταθούν οι προσπάθειές για αύξηση των πωλήσεων με όσο το δυνατό χαμηλό κόστος προκειμένου να παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα και στην τρέχουσα χρήση 2021.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία