Η πανδημία σήμαινε ότι πολύ λίγοι από εμάς μπορέσαμε να πάμε διακοπές το 2020 και τα πράγματα δεν βελτιώθηκαν πολύ ούτε το 2021. Η COVID-19 έχει ματαιώσει τα σχέδια διακοπών για την πλειοψηφία των ανθρώπων, ακυρώνοντας ακόμα αι τα σύντομα minibreak ….
Η πανδημία μας έχει κάνει επίσης να δουλεύουμε περισσότερες ώρες, με την εργασία στο σπίτι να θολώνει τα όρια μεταξύ ελεύθερου χρόνου και εργασίας.
Με τόσο πολύ χαλαρωτικό χρόνο διακοπών να χάνεται, τι μπορούν να κάνουν οι εργοδότες για να διασφαλίσουν ότι το εργατικό δυναμικό τους θα κάνει τις διακοπές που τους αξίζουν;
Πρέπει οι επιχειρήσεις να δίνουν στο προσωπικό τους περισσότερο χρόνο διακοπών μετά την πανδημία για να αναπληρώσουν την απώλεια;
Το Euronews αποφάσισε να κάνει μια δημοσκόπηση μέσω Twitter ρωτώντας αν θα πρέπει να δοθούν περισσότερες μέρες άδεια μετά τη λήξη της πανδημίας.
Το αποτέλεσμα ήταν θετικό: το 68,5% των ερωτηθέντων θα ήθελε περισσότερες ημέρες διακοπών (αν και απορίας άξιον είναι ποιο είναι αυτό το 32% που δεν θα ήθελε).
Μια επιπλέον δημοσκόπηση αποκάλυψε ότι ο μέσος ερωτώμενος είχε από 20 έως 30 ημέρες άδειας ανά έτος. Ενώ το 22,2 τοις εκατό των ανθρώπων είχαν λιγότερες από 20 ημέρες.
Ένα τυχερό 21,8 % εν τω μεταξύ, είχε 30 ημέρες το χρόνο ή περισσότερες.
Τι γίνεται με τις εταιρείες με απεριόριστα προγράμματα διακοπών;
Τα τελευταία χρόνια, ορισμένες εταιρείες -ιδιαίτερα νεοσύστατες εταιρείες τεχνολογίας- προσφέρουν στους υπαλλήλους τους απεριόριστες μέρες διακοπών.
«Σίγουρα παίρνω περισσότερα από όσα έπαιρνα παλιά και είμαι σίγουρος ότι θα έπαιρνα περισσότερα από ό,τι αν πήγαινα αλλού».
Latest News
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης