Στην ανερχόμενη τάση του metaverse εισέρχεται και η… βασίλισσα των νέων τάσεων και διάσημη… socialite Παρίς Χίλτον καλώντας τους ακολούθους της να γιορτάσουν μαζί την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο virtual κόσμο που θα δημιουργήσει στην online πλατφόρμα του Roblox.

Συγκεκριμένα, η μεγαλοκληρονόμος δημιούργησε το δικό της ειδυλλιακό νησί, υπό την ονομασία Paris World, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν διαδικτυακό αντίγραφο της υπερπολυτελούς έπαυλης που διαθέτει στο Μπέβερλι Χιλς, μαζί και με την έπαυλη των σκύλων της, αλλά και να περιηγηθούν στους κήπους που θα είναι στολισμένοι σε αντιγραφή του εντυπωσιακού στολισμού που είχε στον πρόσφατο παραμυθένιο γάμο της (τον περασμένο μήνα) με τον Κάρτερ Ριμ.

Επίσης, μπορούν να περιηγηθούν στο νησί με πολυτελή αυτοκίνητα και γιοτ υιοθετώντας την… λαμπερή ζωή της.

«Για μένα, το metaverse είναι ένας ψηφιακός κόσμος, όπου μπορείς να κάνεις ότι κάνεις και στην πραγματική ζωή. Δεν μπορούν όλοι να το απολαύσουν αυτό, οπότε εργαζόμαστε τον τελευταίο χρόνο για να δώσουμε στον κόσμο όλη την έμπνευση του τι θέλω σε αυτή την ζωή» σχολίασε η 40χρονη εγγονή του μεγιστάνα Μπάρον Χίλτον.

Το project είναι το τελευταίο που λανσάρει μέσα από την μιντιακή εταιρεία που έχει δημιουργήσει μαζί με τον προερχόμενο από την Walt Disney Μπρους Γκερς, την 11:11 Media. Με αυτό, η Πάρις προστίθεται στην ολοένα αυξανόμενη λίστα των celebrities, αλλά και των εταιρειών, που εισέρχονται στον κόσμο του metaverse, ενός εικονικού κόσμου στον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μέσω τρισδιάστατων avatars. Μάλιστα, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έκανε ακόμη πιο γνωστό τον όρο, όταν τον υιοθέτησε για τη νέα ονομασία του Facebook, που πλέον ως Meta εισέρχεται σε μια νέα εποχή..

Έτερα ενδεικτικά παραδείγματα είναι το digital project που δημιούργησε η Tommy Hilfiger και πάλι στο Roblox με avatars ντυμένους με ρούχα της φίρμας, τα virtual κονσέρτα με avatars των ράπερ Lil Nas X και Travis Scott και βέβαια ο virtual κόσμος που δημιούργησε η Nike μόλις τον περασμένο μήνα, την Nikeland.

Η ίδια η Πάρις με περίπου 19 γραμμές προϊόντων με το όνομα της (από αρώματα και καλλυντικά έως κοσμήματα και παπούτσια) και «κασέ» άνω του ενός εκατ. δολαρίων το βράδυ ως celebrity DJ, έχει αποδείξει επανειλημμένως ότι έχει τον τρόπο να «αυγατίζει» την περιουσία που κληρονόμησε. Μάλιστα, μόνο κατά την τελευταία δεκαετία τα έσοδα των επιχειρήσεων της υπολογίζονται στα 4 δισ. δολάρια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus