Στο τρίμηνο από 1 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Φεβρουαρίου 2022, που αποτελεί και την υψηλότερη περίοδο από πλευράς κίνησης για τα ξενοδοχεία του ορεινού όγκου, ήταν ανοιχτό το 79,3% των ξενοδοχείων, ενώ 1 στα 5 δεν λειτούργησε, επιλέγοντας να παραμείνει κλειστό, αναφέρεται σε έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) .

Όσον αφορά τα ανοιχτά ξενοδοχεία, η μέση πληρότητα ήταν 28,2%, που με αναγωγή στο σύνολο των ξενοδοχείων συνεχούς λειτουργίας, γίνεται 21,3%.

Τα ελληνικά ξενοδοχεία στο τρίμηνο Δεκεμβρίου 2021 – Φεβρουαρίου 2022, λειτούργησαν με μέση πληρότητα 28,2% και μέση τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου 48 ευρώ,

Πιο αναλυτικά, τα ποσοστά ανοιχτών ξενοδοχείων ανά μήνα, έχουν ως εξής:

·         Δεκέμβριος 2021: 80,7%

·         Ιανουάριος 2022: 79,2%

·         Φεβρουάριος 2022: 78,1%

Οι πληρότητες στα ανοιχτά ξενοδοχεία και με αναγωγή στο σύνολο, έχουν ως ακολούθως:

·         Δεκέμβριος 2021: 31,8% – 24,8% (ανοιχτά – σύνολο)

·         Ιανουάριος 2022: 22,7% – 16,3%

·         Φεβρουάριος 2022: 30% – 22,7%

Η εξέλιξη της μέσης τιμής για ένα δίκλινο δωμάτιο, σύμφωνα με την έρευνα, έχει ως εξής:

·         Δεκέμβριος 2021: 53 ευρώ

·         Ιανουάριος 2022: 45 ευρώ

·         Φεβρουάριος 2022: 47 ευρώ

Υπενθυμίζεται ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) έχει αναθέσει στο ΙΤΕΠ την διενέργεια μιας εβδομαδιαίας έρευνας πάνελ αποκλειστικά για τα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας ορεινού και πόλεων, για την αποτύπωση των βασικών παραμέτρων μέσης τιμής και πληρότητας σε αυτό το τμήμα του ξενοδοχειακού κλάδου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Τουρισμός: Τι είναι το «Gig-Tripping» που κυριαρχεί στις ταξιδιωτικές τάσεις
Τουρισμός |

Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε

Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Τουρισμός |

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών

Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες