Δύο από τα τρία πλοία της Star Bulk που είχαν εγκλωβισθεί μετά την έναρξη της ρωσικής επίθεσης σε ουκρανικά λιμάνια, απελευθερώθηκαν στο πλαίσιο της πολυμερούς συμφωνίας μεταξύ της Ρωσίας, της Ουκρανίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Εθνών για επανέναρξη των εξαγωγών σιτηρών από τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Αυτό αναφέρει η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία με την ευκαιρία ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου.
Τα δυο πλοία που τώρα πλέον είναι ελεύθερα είναι το «Star Helena» και το «Star Laura», ενώ το «Star Pavlina» παραμένει στην Ουκρανία επανδρωμένο με ουκρανικό πλήρωμα ασφαλείας ενώ όπως ανακοίνωσε η Star Bulk καλύπτεται ασφαλιστικά τόσο για Hull and Machinery όσο και με αυξημένης αξίας, ασφάλιση για απώλειες εσόδων λόγω κράτησης και πολέμου.
Οικονομικά αποτελέσματα
Η Star Bulk ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα ύψους 364,1 εκατ. δολ. έναντι 415,6 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2021 και κέρδη ύψους 109,7 εκατ. δολ έναντι κερδών 220,4 εκατ. δολ πέρυσι.
Η πτώση των εσόδων οφείλεται στην πιο αδύνατη ναυλαγορά επισημαίνει η εταιρεία.
Σε δήλωση του πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι με το βιβλίο παραγγελιών σε ιστορικό χαμηλό και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ σε συνδυασμό με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες.
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε ακόμη στην απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας να διανείμει μέρισμα 1,20 δολ ανά μετοχή για το τρίο τρίμηνο, προσθέτοντας ότι από τις αρχές του 2021 έχουν διανεμηθεί στους μετόχους πάνω από 900 εκατ. δολ.
Η Star Bulk ελέγχει ένα στόλο από 128 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου , συνολικής μεταφορικής ικανότητας 14,1 εκατ. dwt.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα