Επισκέψεις στα υπουργεία Εμπορίου και Βιομηχανίας περιελάμβανε το πρόγραμμα του Ίλον Μασκ κατά τη δεύτερη ημέρα στην Κίνα, όπως αναφέρει το Reuters με δημοσίευμά του.
Τι γυρεύει ο Μασκ στο Παρίσι – Ποιες μπίζνες συζητά με τον Μακρόν
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla έφυγε από το ξενοδοχείο του το πρωί της Τετάρτης συνοδευόμενος από την Γκρέις Τάο, την επικεφαλής δημοσίων υποθέσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας με έδρα την Κίνα και τον Τομ Ζου, επικεφαλής της παγκόσμιας βιομηχανίας.
Στο υπουργείο Εμπορίου, συναντήθηκε με τον υπουργό Ουάνγκ Γεντάο. Στη συνέχεια επισκέφθηκε το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφοριών το οποίο έχει τη ρυθμιστική εποπτεία για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η πρώτη επίσκεψη του Μασκ στην Κίνα εδώ και τρία χρόνια έρχεται καθώς για την Tesla ο ανταγωνισμός από τα ηλεκτρικά οχήματα των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών εντείνεται και παράλληλα αιωρείται κάποια αβεβαιότητα σχετικά με τα σχέδια επέκτασης του εργοστασίου στη Σαγκάη.
Το εν λόγω εργοστάσιο παρήγαγε περισσότερα από 700.000 μοντέλα Model Y και Model 3 πέρυσι, περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας παραγωγής της εταιρείας.
Ένας άλλος τομέας που ενδιαφέρει τους επενδυτές είναι εάν οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας θα επιτρέψουν στα αυτοκίνητα της Tesla στην Κίνα να διαθέτουν τις προηγμένες λειτουργίες υποστήριξης του οδηγού. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι διαθέσιμα στις ΗΠΑ και αποτελούν μέρος του λογισμικού «Full Self Driving» το οποίο έχει επιπλέον κόστος 15.000 δολαρίων για κάθε όχημα.
Μια μέρα νωρίτερα, ο Μασκ συναντήθηκε με τον Κινέζο υπουργό Εξωτερικών Τσιν Γκανγκ. Δείπνησε επίσης με τον Ζενγκ Γιακούν, πρόεδρο της CATL, του κινεζικού κολοσσού κατασκευής μπαταριών και βασικό προμηθευτή της Tesla, το απόγευμα της Τρίτης, σύμφωνα με πηγές και φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με τις πηγές, ο Μασκ αναμένεται να συναντήσει κι άλλους ανώτερους Κινέζους αξιωματούχους και να επισκεφθεί το εργοστάσιο στη Σαγκάη αργότερα μέσα στην εβδομάδα, αν και δεν κατέστησαν σαφές ποιους ακριβώς αξιωματούχους θα συναντήσει ή ποια θέματα θα συζητηθούν.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft