Οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 18,5% σε σχέση με το 2022, με τα ηλεκτρικά οχήματα να καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς 13,8%. Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) που δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία των πωλήσεων για τον Μάιο του 2023.
Toyota: Σαρωτικά σχέδια για νέα τεχνολογία μπαταριών και καινοτομία στα ηλεκτρικά οχήματα
Είναι συνολικά ο δέκατος συνεχόμενος μήνας ανάπτυξης για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων . Οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα ανοδικά, με τα πιο ισχυρά κέρδη να καταγράφονται στην Ιταλία (+23,1%), στη Γερμανία (+19,2%) και στη Γαλλία (+14,8%). Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2023, η αγορά αυτοκινήτου της ΕΕ αυξήθηκε κατά 18% σε 4,4 εκατομμύρια ταξινομημένα αυτοκίνητα.
Αν και η αγορά βελτιώθηκε τον Μάιο, οι πωλήσεις από την αρχή του έτους εξακολουθούν να είναι 23% χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2019, όταν καταγράφηκαν 5,7 εκατομμύρια συνολικά πωλήσεις. Στο πρώτο πεντάμηνο, σημειώθηκαν διψήφια κέρδη στις περισσότερες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων: Ισπανία (+26,9%), Ιταλία (+26,1%), Γαλλία (+16,3%) και Γερμανία (+10,2%) .
Σημαντική αύξηση για τα ηλεκτρικά οχήματα
Τον Μάιο του 2023, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV) παρουσίασε σημαντική αύξηση από 9,6% σε 13,8%. Οι νέες ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ έφθασαν τις 129.847 μονάδες Από την άλλη τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή, με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα να εξακολουθούν να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο με 36,5%. Όσον αφορά την αγορά των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων γνώρισε πτώση (-0,6%)μ, η οποία οφείλεται στη σημαντική πτώση των πωλήσεων στη Γερμανία (-40,5%), που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Latest News
Έγραψε ρεκόρ η Xiaomi με την παράδοση του SU7 - Πόσες παραγγελίες έχει «κλειδώσει»
Η Xiaomi στοχεύει σε περισσότερες από 100.000 παραδόσεις για το SU7 της εντός του 2024
Ποιες είναι οι παγκόσμιες φιολοδοξίες της κινεζικής BYD
Τα παγκόσμια σχέδια της εταιρείας κυμαίνονται από ηλιακές μονάδες και ηλεκτρικά λεωφορεία, φορτηγά και τρένα έως πολύπλοκα συστήματα μεταφορών. Αλλά μήπως προσπαθεί να κάνει πάρα πολλά;
Η Ιταλία πιέζει την G7 για ημερομηνία σταδιακής κατάργησης του άνθρακα
Η Ιταλία, η οποία ηγείται της εκ περιτροπής προεδρίας της G7 φέτος, σχεδιάζει επί του παρόντος να απενεργοποιήσει τους σταθμούς παραγωγής ενέργειας από άνθρακα έως το 2025
Τα καλά και τα άσχημα νέα για τις τιμές αερίου - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Ελλάδα πέτυχε πέρυσι μείωση 42% στις τιμές φυσικού αερίου για νοικοκυριά, τη μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκή Ενωσης
Σκρέκας: Στο τέλος του 2025 οι πρώτες γεωτρήσεις νοτιοδυτικά της Κρήτης
«Η Ελλάδα δεσμεύτηκε για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων ήδη από το 2019», τόνισε ο υπουργός
Η κλιματική αλλαγή απειλεί το αγαπημένο κηπευτικό των Ιρλανδών
Η κλιματική αλλαγή ευθύνεται για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι καταναλωτές του κόσμου
Πώς ο απρόβλεπτος Μασκ βυθίζει την Tesla στο χάος
Χιλιάδες απολύσεις, μια πτωτική πορεία πωλήσεων και αποτίμησης και η απόσυσρση προγράμματος φτηνού EV κλονίζουν εταιρεία και μετόχους
Η ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης μένει από... ρεύμα
Το ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο εξηγεί γιατί η ΕΕ χάνει τον στόχο της απανθρακοποίησης έως το 2035
Ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας
Η ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων του Παν. Δυτικής Μακεδονίας εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027»
Ανησυχία αρχών για τον «αυτόματο πιλότο» στα Τesla - Τι δείχνει η ανάκληση 2 εκατ. οχημάτων
H NHTSA ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή νέων συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla