
Ακόμη ένα νεότευκτο δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC πρόσθεσε στο στόλο της η Latsco Shipping Ltd στις 27 Οκτωβρίου.
Το «Hellas Paliros», χωρητικότητας 300.000 DWT, ύψωσε την ελληνική σημαία και με την ένταξή του στον στόλο Latsco, σηματοδότησε την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, με την επιστροφή της εταιρείας στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων.
Η κατασκευή του VLCC ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα και είναι το τέταρτο δεξαμενόπλοιο που παραδόθηκε εντός του 2022 μετά τις παραδόσεις των «Γιάννης Λάτσης», «Εριέττα Λάτση» και «Hellas Fos» αυτό το καλοκαίρι.
Διαβάστε επίσης: Σαρώνουν τα δεξαμενόπλοια ενόψει του εμπάργκο ρωσικού πετρελαίου
Τεχνολογία αιχμής
Όπως τονίζεται, χρησιμοποιήθηκε τεχνολογία αιχμής και στα τέσσερα πλοία με υπερσύγχρονα συστήματα που μεγιστοποιούν την εξοικονόμηση ενέργειας και υποστηρίζουν την προστασία του περιβάλλοντος.
«Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους όσους συμμετείχαν στην παράδοση και να μεταφέρουμε τις θερμότερες ευχές μας για ασφαλή ταξίδια στο “Hellas Paliros” και το πλήρωμά του!», ανέφερε η εταιρεία με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC’s δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.


Latest News
![Σούπερ γιοτ: Τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Superyacht-Pegasus-7-600x338.jpg)
Πώς τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]
Μια καινοτόμα πρόταση, με ελληνική έμπνευση, έρχεται να ταράξει τα ύδατα

«Βαριά» ονόματα μνηστήρων μπαίνουν στον διαγωνισμό για το λιμάνι Βόλου
Αφορά τουλάχιστον το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

Ιδρύθηκε η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Λακωνίας
Τι αναφέρει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για την Capital Product Partners
Τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια

«Φουρτούνες» για το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
Δυσκολίες κατά τη δρομολόγηση του «Susio Frontier»

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης