Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Icon of the Seas» που ανήκει στην Royal Caribbean International ολοκλήρωσε με επιτυχία τα πρώτα δοκιμαστικά στην ανοιχτή θάλασσα.
Σύμφωνα με τα ναυπηγεία Meyer Turku στη Φινλανδία, το θηριώδες πλοίο απέπλευσε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου και μετά από τρεις ημέρες επέστρεψε στις εγκαταστάσεις.
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 250.800 τόνων παρέμεινε στη θάλασσα τρία 24ωρα και σύμφωνα με τους ναυπηγούς «το πρώτο θαλάσσιο ταξίδι του Icon είναι ένα σημαντικό γεγονός και ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη ναυπηγική». Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη θάλασσα, ελέγχθηκαν οι επιδόσεις των συστημάτων πρόωσης του πλοίου, των συστημάτων πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η σταθερότητα.
Royal Caribbean International: «Θαύμα των θαλασσών»- Το νέο πλωτό παλάτι
«Επί του σκάφους βρέθηκαν πάνω από 450 ειδικοί πραγματοποιώντας κρίσιμες, προκαταρκτικές δοκιμές στις κύριες μηχανές, το κύτος, τις σωσίβιες λέμβους, τους προωθητήρες και άλλα κρίσιμα συστήματα του πλοίου», ανέφερε η Royal Caribbean International.
Το Icon of the Seas είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας τριών κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάζονται από το Meyer Turku. Μόλις παραδοθεί, θα είναι σχεδόν 6% μεγαλύτερο σε όγκο από το σημερινό μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas». Οι βασικές διαφορές, ωστόσο, είναι στο μηχανοστάσιο. Είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου – LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά ισχύ 67.500 kW.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα με μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 7.600 άτομα. Διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες για επιβάτες, ενώ το πλήρωμά του θα αποτελείται από 2.350 άτομα.
Η Royal Caribbean International αναφέρει ότι ο τεχνικός σχεδιασμός ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σκάφους και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ενσωματώνει τεχνολογίες που είχε χρησιμοποιήσει η εταιρεία στο παρελθόν, όπως σύστημα λίπανσης αέρα για το κύτος και σύστημα ανάκτησης απορριμμάτων θερμότητας που θα παρέχει έως και 3 MW επιπλέον ενέργειας.
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2023 και το παρθενικό ταξίδι από το Μαϊάμι έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024.
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση