Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Icon of the Seas» που ανήκει στην Royal Caribbean International ολοκλήρωσε με επιτυχία τα πρώτα δοκιμαστικά στην ανοιχτή θάλασσα.
Σύμφωνα με τα ναυπηγεία Meyer Turku στη Φινλανδία, το θηριώδες πλοίο απέπλευσε για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου και μετά από τρεις ημέρες επέστρεψε στις εγκαταστάσεις.
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 250.800 τόνων παρέμεινε στη θάλασσα τρία 24ωρα και σύμφωνα με τους ναυπηγούς «το πρώτο θαλάσσιο ταξίδι του Icon είναι ένα σημαντικό γεγονός και ένα από τα πιο σημαντικά στάδια στη ναυπηγική». Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στη θάλασσα, ελέγχθηκαν οι επιδόσεις των συστημάτων πρόωσης του πλοίου, των συστημάτων πλοήγησης και άλλα χαρακτηριστικά, όπως η σταθερότητα.
Royal Caribbean International: «Θαύμα των θαλασσών»- Το νέο πλωτό παλάτι
«Επί του σκάφους βρέθηκαν πάνω από 450 ειδικοί πραγματοποιώντας κρίσιμες, προκαταρκτικές δοκιμές στις κύριες μηχανές, το κύτος, τις σωσίβιες λέμβους, τους προωθητήρες και άλλα κρίσιμα συστήματα του πλοίου», ανέφερε η Royal Caribbean International.
Το Icon of the Seas είναι το πρώτο μιας νέας κατηγορίας τριών κρουαζιερόπλοιων που κατασκευάζονται από το Meyer Turku. Μόλις παραδοθεί, θα είναι σχεδόν 6% μεγαλύτερο σε όγκο από το σημερινό μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Wonder of the Seas». Οι βασικές διαφορές, ωστόσο, είναι στο μηχανοστάσιο. Είναι ένα κρουαζιερόπλοιο διπλού καυσίμου – LNG με έξι κινητήρες Wärtsilä που παράγουν συνολικά ισχύ 67.500 kW.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 365 μέτρα με μέγιστη χωρητικότητα επιβατών 7.600 άτομα. Διαθέτει πάνω από 2.800 καμπίνες για επιβάτες, ενώ το πλήρωμά του θα αποτελείται από 2.350 άτομα.
Η Royal Caribbean International αναφέρει ότι ο τεχνικός σχεδιασμός ενσωματώνει νέα χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της απόδοσης του σκάφους και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Ενσωματώνει τεχνολογίες που είχε χρησιμοποιήσει η εταιρεία στο παρελθόν, όπως σύστημα λίπανσης αέρα για το κύτος και σύστημα ανάκτησης απορριμμάτων θερμότητας που θα παρέχει έως και 3 MW επιπλέον ενέργειας.
Το «Icon of the Seas» αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2023 και το παρθενικό ταξίδι από το Μαϊάμι έχει προγραμματιστεί για τον Ιανουάριο του 2024.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης