Tο Βραβείο Ευκράντη 2020 «Συνολικής Προσφοράς στη Ναυτιλία» φέτος απονεμήθηκε στον Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη, πρόεδρο του Ιδρύματος Ευγενίδου και Ναυτιλιακό Πρεσβευτή Καλής Θελήσεως του ΙΜΟ στην Ελλάδα.
Τα βραβεία Ευκράντη διοργανώνονται κάθε χρόνο από τα «Ναυτικά Χρονικά» και αναδεικνύουν τους πρωταγωνιστές της Ναυτιλίας.
Η επιτροπή κριτών, τα μέλη της οποίας αντιπροσωπεύουν τα ναυτιλιακά γράμματα, την ακαδημαϊκή έρευνα, την εξειδικευμένη ενημέρωση και, βεβαίως, το ναυτιλιακό επιχειρείν, επέλεξε όσους αρίστευσαν το 2020 σε θάλασσα και στεριά. Ανάμεσά τους ο κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης, ο οποίος τιμήθηκε για την συνολική προσφορά του στη Ναυτιλία.
Η πορεία του Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη στη Ναυτιλία ξεκινά τον 1976, από την θέση του στελέχους των επιχειρήσεων Ευγενίδη, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στο Οικονομικό της Νομικής Αθηνών και στην Οικονομία των Μεταφορών (MSc Transport Εconomics) στο PCL του Λονδίνου-, ενώ το 1995 αναλαμβάνει την θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου. Από το 2005 ενεργοποιείται στην ακτοπλοΐα, συνεχίζοντας ταυτόχρονα την προσφορά του ομίλου και στην ποντοπόρο ναυτιλία.
Παράλληλα χαρακτηρίζεται από την δυναμική στάση του στις διαδικασίες εκπροσώπησης του ελληνικού εφοπλισμού. Το 1996 εκλέγεται για πρώτη φορά μέλος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και από το 2003 έως το 2012 υπηρετεί την ΕΕΕ από τη θέση του Ταμία. Έχει εκπροσωπήσει την ΕΕΕ στον διεθνή οργανισμό UNCTAD (United Nations Conference on Trade and Development) και είναι ταυτόχρονα μέλος του Chartered Institute of Transport and Logistics M.C.I.T. και του Institute of Chartered Shipbrokers.
Το 2015 βραβεύεται από την Ακαδημία Αθηνών για την πρότυπη λειτουργία του Πλανηταρίου του Ιδρύματος Ευγενίδου, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και καλύτερα εξοπλισμένα ψηφιακά πλανητάρια στον κόσμο.
Για το έργο που προσφέρει σταθερά εδώ και δεκαετίες το Ίδρυμα Ευγενίδου στον τομέα της τεχνικής και ειδικότερα της ναυτικής εκπαίδευσης, ο Λεωνίδας Δημητριάδης‐Ευγενίδης αναγορεύθηκε τον Ιούνιο του 2018 Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών της Σχολής Ναυτιλίας και Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Από τον Μάιο του 2018, ο Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης είναι Ναυτιλιακός Πρεσβευτής Καλής Θελήσεως του IMO στην Ελλάδα. Στόχος του -από την θέση αυτή- είναι η ενημέρωση και η προσέλκυση των νέων στα ναυτικά και ναυτιλιακά επαγγέλματα, καθώς και η ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τα οφέλη που προκύπτουν από μία τέτοια επαγγελματική επιλογή. Ο Πρεσβευτής του ΙΜΟ επιδιώκει επίσης να προσελκύσει νέα ακροατήρια και να εμπνεύσει μία νέα γενιά επαγγελματιών του κλάδου.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση