Επενδύσεις συνολικού ύψους 35 δισ. δολαρίων (4 τρισ. γιεν) για την παραγωγή 30 νέων μοντέλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030 προγραμματίζει η Toyota.
Στοχεύει επίσης να αυξήσει κατά 3,5 εκατομμύρια τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ακίο Τογιόντα σχετικά με τη στρατηγική της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια.
Η Toyota έχει θέσει στόχο κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το 2035, όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής της.
Οι περισσότερες από τις τρέχουσες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota είναι υβριδικά αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται από έναν συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μπαταρία. Τα αποκλειστικά ηλεκτρικά αποτελούν μόνο ένα ποσοστό των πωλήσεων.
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικά οχήματα – Επενδύσεις πολλών δισ. δολ. για νέα εργοστάσια – Τα πλάνα μεγάλων εταιρειών
Από το σύνολο των 35 δισ. δολαρίων, τα 4,4 δισ. δολάρια θα επενδυθούν σε έρευνα και ανάπτυξη στην τεχνολογία μπαταριών.
Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει ακόμη 35 δισ. δολάρια σε άλλους τύπους ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών αυτοκινήτων, των plug in υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, που χρησιμοποιούν υδρογόνο ως πηγή ενέργειας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota αναφέρθηκε στη σημασία της ευελιξίας από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα όσον αφορά τόσο τους τύπους των οχημάτων όσο και τον αριθμό που κατασκευάζεται, παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ναυαρχίδα των πολυτελών οχημάτων της Toyota, η Lexus, θα είναι μόνο ηλεκτρική μέχρι το 2030 στην Ευρώπη, στη Β. Αμερική και στην Κίνα και σε όλες τις υπόλοιπες αγορές μέχρι το 2035.
Ας σημειωθεί, πάντως, πως, παρά το γεγονός ότι στην τεχνολογία των υβριδικών η Toyota αναδείχθηκε πρωτοπόρος, δεν επέδειξε αρκετά υψηλές ταχύτητες όσον αφορά τις επιδόσεις της στην ηλεκτροκίνηση, έναντι ανταγωνιστών όπως η General Motors και η Ford.
Και, ενώ τον περασμένο μήνα, στη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα στη Σκωτία, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια ομάδα έξι μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της Volvo και της Mercedes-Benz, για να υπογράψει κοινή δήλωση για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040, κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας φέρεται να ανέφερε στο Reuters ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει τον τίτλο της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά της αυτοκινητοβιομηχανίας ουδέτερης από εκπομπές άνθρακα.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»