Το νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο MS Maud συνεχίζει να βρίσκεται στη Βόρεια Θάλασσα μετά τη σφοδρή θαλασσοταραχή εξαιτίας της οποίας έσπασαν τζάμια στη γέφυρα του πλοίου και προκλήθηκε προσωρινό μπλακάουτ χθες βράδυ, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της Δανίας.
Οι 266 επιβάτες και τα 131 μέλη του πληρώματος είναι ασφαλείς, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Διάσωσης (DJRC) της Δανίας, προσθέτοντας ότι δύο ρυμουλκά από την εταιρία διασώσεων Esvagt το βοηθούν να παραμένει σταθερό.
Κίνα: Έτοιμο να αποπλεύσει το πρώτο… «Μade in China» κρουαζιερόπλοιο
«Χρειάζεται απλά να περάσουν ήρεμα την καταιγίδα και το καταφέρνουν πλέοντας κόντρα στον άνεμο», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
MS Maud #hurtigruten now pic.twitter.com/i5m2qSJIrr
— Sea & son (@OnDeepWater) December 22, 2023
Το σκάφος έπλεε σε απόσταση περίπου 200 χλμ από τις δυτικές ακτές της Δανίας και 330 χλμ από τις ανατολικές ακτές της Βρετανίας όταν στη γέφυρα εισήλθε νερό, με αποτέλεσμα να προκληθεί διακοπή ρεύματος.
Η βασική μηχανή του σκάφους συνέχιζε να λειτουργεί, γεγονός που κατέστησε δυνατή τη χειροκίνητη πλοήγηση του πλοίου από το μηχανοστάσιο.
Αμετακίνητο
Τα δεδομένα από την ιστοσελίδα εντοπισμού πλοίων Vesselfinder.com έδειξαν σήμερα ότι το MS Maud δεν έχει μετακινηθεί σχεδόν καθόλου από χθες βράδυ. Δεν ήταν άμεσα σαφές πού θα κατευθυνθεί στη συνέχεια το σκάφος.
Το MS Maud, που ανήκει στην εταιρία κρουαζιέρων HX, μονάδα του νορβηγικού ομίλου Hurtigruten Group, απέπλευσε από το Φλόρε της Νορβηγίας χθες και αναμενόταν στο Τίλμπερι της Βρετανίας σήμερα.
Ο όμιλος Hurtigruten δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο. Χθες, η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Maud υπέστη «προσωρινό μπλακ άουτ» και ότι το πλήρωμα και οι επιβάτες είναι ασφαλείς.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία