Τη διατήρηση πιστοποιητικού εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ελληνικής ναυτικής εκπαίδευσης, κατά το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2015, ανακοίνωσε το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Όπως τονίζεται, η παρεχόμενη ελληνική δημόσια ναυτική εκπαίδευση αποτελεί για το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, θεμελιώδη παράγοντα για την παραγωγή ικανών αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού και κατ’ επέκταση συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο για τη διατήρηση και την περαιτέρω ενδυνάμωση της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας.
Διαβάστε επίσης: Πώς θα αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών ναυτικών
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρει το υπουργείο, έχει πιστοποιηθεί και εφαρμόζεται από το 2012 Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) της ελληνικής ναυτικής εκπαίδευσης κατά το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2015, «με πεδίο εφαρμογής την Κατάρτιση Κανονισμών Λειτουργίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, την Οργάνωση και Λειτουργία Σχολών Εμπορικού Ναυτικού, την Επιμόρφωση και Μετεκπαίδευση Ναυτικών, καθώς και τη χορήγηση Αποδεικτικών Ναυτικής Ικανότητας. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς οι Ετήσιες Επιθεωρήσεις Επιτήρησης στην αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ναυτικών και τις επιλεγόμενες από εξωτερικό Φορέα Πιστοποίησης Σχολές Εμπορικού Ναυτικού και τεκμηριώθηκε η διατήρηση της ισχύος του σχετικού πιστοποιητικού».
Στόχος η συνεχής βελτίωση της ναυτικής εκπαίδευσης
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης σημείωσε: «Η διατήρηση του πιστοποιημένου Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ναυτικών και όλων των Σχολών Ε.Ν., αποτελεί πρωταρχικό στόχο του ΥΝΑΝΠ. Η διαδικασία αυτή εντάσσεται στο γενικότερο στόχο για την συνεχή βελτίωση της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης και την ανταπόκριση στις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις που τίθενται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, προκειμένου να εξασφαλίζεται η διαρκής αναβάθμιση της επαγγελματικής κατάρτισης των Ελλήνων ναυτικών. Η διατήρηση του Πιστοποιητικού της Ελληνικής Ναυτικής Εκπαίδευσης κατά το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2015, εκτός από την αυτονόητη αναβάθμιση του κύρους της Ναυτικής Εκπαίδευσης, συμβάλλει αποφασιστικά και στην ουσιαστική βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών επ’ ωφελεία της Ελληνικής Εμπορικής Ναυτιλίας, των νέων που επιλέγουν να σταδιοδρομήσουν στο ναυτικό επάγγελμα, αλλά και του κοινωνικού συνόλου εν γένει».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση