![Salesforce: Οι κυρίαρχες τάσεις στις αγορές της εορταστικής περιόδου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/online-supermarket-768x402-1.jpg)
Πρόσφατη ανάλυση δεδομένων της Salesforce δείχνει πως οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις μετά τη Cyber Monday αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση (YoY), αγγίζοντας τα 399 δισεκατομμύρια δολάρια των συνολικών online δαπανών της εορταστικής περιόδου.
Καθώς οι πωλήσεις στις ΗΠΑ παραμένουν αμετάβλητες, η παγκόσμια διαδικτυακή ανάπτυξη ενισχύεται από την ΕΕ: Από την 1η Νοεμβρίου, οι διαδικτυακές πωλήσεις στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση.
Είναι ζήτημα ισορροπίας – Πώς θα αξιοποιήσουν εργαζόμενοι και εταιρείες την Gen AI
Οι αντικρουόμενοι αριθμοί οδήγησαν σε συνολική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων κατά 3% από έτος σε έτος παγκοσμίως (από την 1η Νοεμβρίου). Σημειώνεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στην ΕΕ αυξήθηκαν μόνο κατά 2% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday, σηματοδοτώντας επιβράδυνση μετά από την ισχυρή ανάπτυξη που σημειώθηκε στην περιοχή κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εβδομάδων του Νοεμβρίου και της Cyber Week (+9%).
Επιλογές όπως το Buy Online Pick Up In-Store (BOPIS) κερδίζουν έδαφος, καθώς -λόγω της αυξημένης κίνησης- το χρονικό όριο παράδοσης παραγγελιών μεγαλώνει και οι αγοραστές προσπαθούν να αποφύγουν τις ουρές στα καταστήματα. Το BOPIS αντιστοιχούσε στο 25% των online παραγγελιών για το διάστημα μετά τη Cyber Monday και έφτασε το 28% των συνολικών παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 16-17 Δεκεμβρίου. Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, η Salesforce προβλέπει αύξηση της χρήσης του BOPIS κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Χριστουγέννων (18 Δεκεμβρίου-25 Δεκεμβρίου).
Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Αξιοσημείωτη είναι η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, με 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή. Η Salesforce προβλέπει ότι η AI θα επηρεάσει πωλήσεις αξίας 194 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εορταστικής περιόδου.
Η εταιρεία προβλέπει, επίσης, ότι προϊόντα αξίας άνω των 131 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα οποία αγοράστηκαν αυτή την εορταστική περίοδο θα επιστραφούν το επόμενο έτος, αφού το ποσοστό των επιστροφών υπερδιπλασιάστηκε μετά τη Cyber Week και εξακολουθεί να παραμένει υψηλό, καθώς πολλοί καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και απαιτητικοί σε σχέση με το διαθέσιμο εισόδημά τους, επιστρέφοντας τα προϊόντα που δεν τους παρέχουν την αξία που αναζητούν.
Μετά τα υψηλότερα ποσοστά εκπτώσεων από την έναρξη της πανδημίας να σημειώνονται στη Cyber Week, το μέσο ποσοστό έκπτωσης (27%) υποχώρησε τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου στο 18%. Τα μεγαλύτερα ποσοστά έκπτωσης τον Δεκέμβριο παρατηρήθηκαν σε έπιπλα σπιτιού (25%), ρουχισμό (24%) και προϊόντα περιποίησης δέρματος – καλλυντικά (23%).
Οι νέες μέθοδοι πληρωμής, όπως τα ψηφιακά πορτοφόλια και το Buy Now Pay Later (BNPL), διευκολύνουν τους καταναλωτές προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές με ασφάλεια και χωρίς επιπλέον κόστος. Η χρήση ψηφιακού πορτοφολιού αυξήθηκε κατά 47% παγκοσμίως μετά τη Cyber Monday, ενώ το BNPL στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 4% YoY την ίδια περίοδο.
Τέλος, σημειώνεται πως τα κινητά τηλέφωνα πρωταγωνιστούν στις ψηφιακές αγορές, με το 75% της ψηφιακής κίνησης κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday να προέρχεται από αυτά.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Έρευνα της EY: Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/satisfied-businessman-company-employer-wearing-suit-handshake-new-employee-get-hired-job-interview-man-hr-manager-employ-successful-candidate-shake-hand-business-meeting-placement-concept-scaled-plnu1jpc-600x313.jpg)
Κρίσιμη η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την επιτυχία έργων μετασχηματισμού
Η έρευνα της EY κατέγραψε τις απόψεις 846 ανώτερων διευθυντικών στελεχών και 840 επαγγελματιών, σε 23 χώρες και 16 κλάδους της οικονομίας
![Αγορά εργασίας: Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους – Τι άλλαξε μετά την πανδημία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_ergazomenoi22-600x352.png)
Γιατί οι εργαζόμενοι δεν εμπιστεύονται πλέον τους προϊσταμένους τους
Το 67% απολάμβανε την εμπιστοσύνη προς τον προϊστάμενό του ότι θα λάβει ορθές επιχειρηματικές αποφάσεις τον Μάιο του 2020 - To ποσοστό αυτό έχει μειωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις
![Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_ai-600x352.png)
Generative AI: Η Κίνα ηγείται στη χρήση, οι ΗΠΑ πρωτοστατούν στην εφαρμογή της
Το απόρρητο των δεδομένων, η ασφάλεια και η διακυβέρνηση αποτελούν πρωταρχικές προκλήσεις σχετικά με την Generative AI
![Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/techn-600x400.jpg)
Έρευνα της Deloitte: Αισιοδοξία για το ευρωπαϊκό και ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ευρωπαϊκές Scale-Ups δυσκολεύονται να κλείσουν συμφωνίες και να αποκτήσουν νέους πελάτες
![Εργασία και διακοπές: Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν διακοπές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/laptop-vacation-600x399.jpg)
Στην παραλία «αγκαλιά» με το λάπτοπ – Πόσοι δουλεύουν και κάνουν ταυτόχρονα διακοπές
Οι καλοκαιρινές άδειες ξεκίνησαν με τους εργαζομένους να προγραμματίζουν τις διακοπές του έχοντας στις αποσκευές τους και τον φορητό υπολογιστή τους.
![Generative AI: Η προστιθέμενη αξία που φέρνει στον τομέα της κυβερνοασφάλειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Η προστιθέμενη αξία που φέρνει το GenAI στον τομέα της κυβερνοασφάλειας
Η Deloitte παρουσίασε ένα πρακτικό οδηγό γύρω από το Generative ΑΙ και την προστιθέμενη αξία που προσφέρει στον ευαίσθητο τομέα της Ασφάλειας Πληροφοριών
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn