
Ανάκαμψη με αστερίσκους για Hermès, LVMH, Kering, Richemont - Οι σκιές της Κίνας και των δασμών
Τι προβλέπουν οι αναλυτές για τις επόμενες κινήσεις των κορυφαίων οίκων στην πολυτέλεια
Τι προβλέπουν οι αναλυτές για τις επόμενες κινήσεις των κορυφαίων οίκων στην πολυτέλεια
Από απλά βοηθητικά παπούτσια, τα Birkenstock αγαπήθηκαν από τους χίπις, τα σούπερ μοντέλα, το Χόλιγουντ και τον απλό καταναλωτή
Η απότομη αύξηση των τιμών των ειδών πολυτελείας τα τελευταία χρόνια έχει κοστίσει σε ορισμένες μάρκες μια βασική ομάδα πελατών - Τι κάνουν Burberry και LVMH
«Δημιουργήσαμε ένα χώρο που ανήκει σε όλους τους πολίτες», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, Έλλη Ανδριοπούλου, στη συνέντευξή της στον ΟΤ
Τέταρτη χρονιά κερδοφορίας ρεκόρ - Τι οδήγησε την Hermès να μοιράσει τεράστια μερίσματα και μπόνους σε εργαζομένους
Η ξεχωριστή περίπτωση της μάρκας Fairlife - Η εξαγορά, η διανομή και τα εναλλακτικά προϊόντα της Coca-Cola
Η Temu μπήκε για πρώτη φορά στην αμερικανική αγορά το 2022 - Γιατί την προτιμούν καταναλωτές και έμποροι - Οι διαφορές με την Amazon
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Nike συνεργάζεται με ένα άλλο brand για να παράξει νέα προϊόντα
Με καταγωγή από το Ντουμπάι, το νέο next big thing στην ομορφιά ακούει στο όνομα «Huda Beauty» - Ποιες είναι οι αδερφές Kattan
Η ανάπτυξη στην κατηγορία των coffee creamers έχει ενισχυθεί κατά περίπου 14% τα τελευταία δύο χρόνια
Τι ειπώθηκε στη Σύνοδο στο Παρίσι - Οι προτάσεις για την ασφάλεια της Ευρώπης χωρίς τις ΗΠΑ
Ο Τζόνα Αλμπέν, δεξί ξέρι του Τζένσεν Χουάνγκ και ανώτερος αντιπρόεδρος από το 2008, βοήθησε στη δημιουργία της εταιρείας των 3 τρις.
Από τη LVMH, την Burberry και την Kering, μέχρι την Hermès, η πολυτέλεια αντιμετωπίζει ισχυρές καταναλωτικές προκλήσεις - Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι
Γιατί βασικά οχήματα για την εκτόξευση εσόδων και μετοχών της Hermès, παραμένουν οι πολυπόθητες τσάντες Kelly και Birkin
Τα απογοητευτικά αποτελέσματα των Big 4 της ομορφιάς, η κόπωση των καταναλωτών και η ανάκαμψη που... αναζητείται
Ο όμιλος Ferrero προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις κεφαλαίου ύψους 811 εκατ. ευρώ κατά την οικονομική χρήση 2022-2023
Ποια είναι τα σχέδια ανάκτησης κερδοφορίας για την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο - Τα brands της Shiseido
Η επιβράδυνση των πωλήσεών της, δεν τη φόβισαν - Η L’Oréal συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο - Ο κλάδος Luxe
Πώς από το boom της δεκαετίας του '90, φτάσαμε να μιλάμε για ένα «φαινόμενο» που έχει τη δική του οικονομία
Ιδιωτική θέλει να κάνει την Metro AG ο Κρετίνσκι - Οι επενδύσεις και το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% - Ανοδική και η ελληνική αγορά
Η Estée Lauder θα προχωρήσει στην πώληση brands για να ενδυναμώσει άλλες κατηγορίες προϊόντων - Τι θα κρατήσει
Οι επικεφαλής των οίκων TAG Heuer, Tiffany και Bulgari προβλέπουν άνοδο των πωλήσεων και τόνωση της πολυτέλειας
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007